mamma mys skrev 2011-10-20 15:01:36 följande:
mischooo: du kan vara lugn..det gör skit ont när de sparkar neråt ibland..o min lilltös får också värsta farten när jag lägger mig på kvällen...mysigt när den inte försöker misshandla mig innifrån för då är det inte lika trevligt...
vixan: det är tappen som är öppen den mjuknar o öppnar sig..när den sen är utplånad så är tappen borta o sedan ska man öppna sig 10 cm innan det övergår i krystvärkar...
har precis kommit hem efter 4 timmar på spec mödravården idag..smärtan under magen berodde på tyst uvi o nu äter jag medicin mot det..smärtan i övre delen av magen vet de inte vad det berodde på..de tog lever prover som inte visade nåt..men om jag börjar må illa, kräkas få feber eller diarre skulle jag åka in på en gång...
Jo men han sa att han kunde känna huvudet och då måste väl tappen var utplånad och öppet en cm betyda att inre livmunnen vara öppen. Den som ska öppna sig 10cm.
Vilken tur att du lämnade urin. Det kan vara så att din UVI var på väg upp och då kan man få ont högre upp i sidorna precis som du beskrev som håll. Är det så så kommer smärtan försvinna.