vixan skrev 2011-10-17 15:01:37 följande:
Nu får vi bara hoppas på att Fk godkänner sjukskrivningen. Gör de inte det ska jag bjuda hem dem så de kan hjälpa mig ta av och på min strumpor eller trosor. hehe
Har funderat på hur jag ska kunna ta krysta ut bebis med min fogar. Hade problem att lägga mig i stolen vid klippet och sen ska vi inte tala om när ben två skulle upp i rätt läge,
precis... blir mest strumplöst här faktiskt :-/ Jag tror att vid FL så får man oanade krafter, då har man ju nått målet sas. Men ja, de historierna får vi dela med oss av om några dar

Men jag vet, tårar som bränner för det gör så iniihelvetes ont,ursäkta språket!
MeOnFire skrev 2011-10-17 15:09:00 följande:
Vixan och FruHellström: Jobbar ni något på att få ut bebisarna? Jag har sett till att "lätta på trycket" ett par gånger iaf, och en del promenader trotts världens foglossning och ilningar i underlivet ;) Kommer säker gå över tiden , ödets ironi skulle det ju verkligen vara..
Ja det vore typiskt om man gick över faktiskt :P
Har inte gjort mer än o städa huset o boat o sånt i huset. Hade tänkt o greja idag i mammas hus, men jag har faktiskt inte orkat...

Jag mår riktigt tjyvens, trött o sd o ilningar, o en känsla som jag tolkar som det är ngt som e på G. Men jag hoppas inte för mkt utan vilar o tar det lugnt. Men jag hoppas ju att min magkänsla stämmer såklart!