mamma mys skrev 2011-10-26 07:15:44 följande:
violatricolor: självklart får du lägga till dig på bf listan:) klart du ska vara med där..
mischooo: håller tummarna att det går bra på kontrollen idag...
tack snälla
Trassel skrev 2011-10-26 20:45:14 följande:
MiScHoOo, de symptom du beskriver efter att ha tagit bricanyl är helt normala biverkningar så det är ingen fara bara väldigt obehagligt!
Viola, Men självklart!!!
Ja, det är sant. Men det jag reagerade på är just att den var så stark denna gången. När jag var inlagd och tog bricanylsprutor flera stycken per dag reagerade inte kroppen på samma sätt som en tab.
mamma mys skrev 2011-10-26 21:07:08 följande:
mischooo: ja usch biverkningarna av bricanylen är inte trevliga, för mig kan de sitta i upp till 3 dagar...
meonfire, fru hällström, vixan: några bebisar än??? är ju så nyfiken:)
tack för informationen, behöver inte vara orolig nästa gång efter intaget av medicinen.
vixan skrev 2011-10-26 21:33:29 följande:
Hej hej här händer fortfarande inget knappt några sammandragningar och inga värkar. Fast har funderat på tänk om jag tillhör dem som inte får några värkar utan bara öppnar sig och sen är det dags att krysta. Ska till BM i morgon så får vi se om hon gör en hinnsvepning men borde min man följa med in då med tanke på att vi bor 30 min från BM. Om något sätter i gång hur lång tid tar det då? Tänk så sitter jag i bilen och så sätter det igång.
Börjar ju bli orolig för Fru Hellström.
Ja du vännen, just det hur snabbt det går är svårt att bedömma eftersom med mina barn öppnades jag rätt så snabbt och förlossningen startade flera timmar senare, men mina barn var mycket mindre än ditt barn så chansen att det kommer snabbare är mer troligt i din situation, håller tummarna att du hinner till lasarettet innan det är dags.