Cerclage?
Magda: ok, ja då får vi se! Hoppas du får din önskan igenom!
Magda: ok, ja då får vi se! Hoppas du får din önskan igenom!
Magda: grattis till lyckat RUL!!! En liten pojke
Mysigt och som du säger, nu kan du förbereda dig och varför inte fler barn
Du är ju ung och om du nu klarar dig utan cerklage (vilket vi hoppas) så ökar ju chanserna för Dig också
Narkoskonsultationen gick bra idag, jag vill ju inte ha ryggmärgsbedövning och det var inga problem. Jag får sova
Skönt!
Sedan inskrivning och jag ska vara tillbaka i morgon kl.8. Operationen hoppas jag blir innan lunch i morgon!
Narkosläkaren var så snäll och tyckte absolut inte att en mamma skulle stressa, det var inte bra för barnet så jag skulle få lugnande redan när jag kommer in för att inte behöva ligga och stressa upp mig innan
Läkaren (operatören) som ska sätta cerklaget hade inte så mycket att tillägga. Jag får dropp i ett dygn efter operationen för att motverka sammandragningar, sen vill de se att allt håller sig lugnt när dom tar bort droppet så tidigast lördag får jag åka hem...
Nu hoppas jag bara att jag slipper komplikationer och att det går bra när dom sätter cerklaget - alltid oroande med missfall... Men det SKA gå bra! Nerverna utan på just nu bara...
Grazila: hemorrojder
fy så jobbigt... *kram*
Hej vänner, nu är jag hemma igen! Operationen verkar ha gått bra, men det hade inte varit helt lätt att sätta cerklaget då jag hade mycket ärrbildning från mina två tidigare cerklage... Nu vill jag att det ska läka utan problem, har intagit soffan!
Magda: jag känner precis som dig att om jag hostar eller nyser så känns det där nere! Jag har inte frågat själv, men en kompis fick berättat att det kunde påverka om man hade kraftig hosta under längre tid! Kanske vore bra med en riktig hostmedicin?