MiScHoOo skrev 2011-12-18 05:55:48 följande:
Det har du rätt i mamma mys. Tur att jag har sluppit en kurator under min graviditet och klarat mig så pass mycket som jag har gjort. Jag vet utan er alla hade jag inte klarat det och trotts allt har ni fått min tid att gå. Tack så hemskt mycket.
MiScHoOo: är så himla glad för din skull! ser att du snart ska snittas, gud så spännande! att du nu är snart i mål, underbart! minns när jag hängde här i cerklage tråden då jag var gravid, och fick höra om din historia om alla de barn du förlorat, tyckte så himla synd om dig och önskade få se en dag då du fick ett levande barn, nu är du snart i mål ju! jätte GRATTIS och lycka till! underbart att se!!!!!! och snitt, det är den bästa förlossningen tycker jag, underbart!
Lycka till ni andra också!! för er som inte känner mig, har jag fått 2 barn i v.24, första barnet dog och andra barnet överlevde. Sedan har jag fått 2 barn till, en fullgången flicka tack vare cerklage och sängläge nästan hela graviditeten, samt en liten pojke v.33 tack vare cerklage. Har också försvagad livmoderhals.