Cerclage?
Hörde ryktas om en rekordvarm sommar så att ligga o flåsa i en hängmatta känns ju legitimt ändå.
Kommer ju bli svårt som sagt att sitta still o bara "vara" men absolut är det värt det, men vetetusan om jag ger karln 3 barn som han sa att han ville ha, då får jag nippran antagligen
Är väldigt nervös inför Onsdagen nu, hatar dessutom att vakna upp efter en narkos. Sambon måste antagligen jobba så att vakna ensam känns sådär :/ Men det måste gå det med.
Jag har funderat lite på det här med omgivningen med, vad säger folk, speciellt om man innan var en som höll igång mycket sas, har era vänner o bekanta haft "överseende" med att ni inte varit lika aktiva eller har det blivit mkt gilringar? Jag hatar dessa kommentarer i stil med ; Ja men så farligt kan det väl inte vara o lyfta lite,gå en promenad, hänga med ut en kväll. osv...
Folk runt om rking mig har väldigt svårt att förstå att jag kanske blir sängliggande eller måste ta det väldigt lugnt. De tror att jag kan komma hem och fika hos dem titt som tätt när jag blir sjukskriven. Så någon större förståelse har nog inte alla. Men jag hoppas att jag har fel och de har rätt så jag kan göra lite i sommar. Vill kunna lämna min dotter på dagis så hon slipper vara på dagis 6 på morgonen.