Lanie skrev 2011-03-04 16:47:43 följande:
skönt att du inte mår så dåligt, hoppas det håller i sig! när började du o må dåligt med tvillingarna?
jag har börjat o ställa mig den frågan nu, vad fasen håller vi på med? i början var jag ju orolig för mf, men det är ju sånt man inte styr över, men nu är oron ngt helt annat för nu känner jag ansvar att göra allt rätt för att den lille i magen ska få en chans.. jag var medveten om att graviditeten skulle bli jobbig, men det här är värre än jag föreställt mig... o i ärlighetens namn vet jag inte om jag skulle orka med det här igen, det tar alldeles för mkt på psyket..
Jag kände lika när jag hade cerklage förra gången. Kände mig liksom fången i min egen kropp men jag tror att det mest var för att jag låg inne två gånger. Jag var livrädd för att bli inlagd och det är ju fasan nu med.
Det värsta var att jag kände mig så fri när Elian kom ut. Jag vet ju hur jobbigt det var så jag hoppas att jag är förbered. Just nu känns det som att allt kommer till att gå bra. Jag önskar att jag skulle kunna arbeta hela graviditeten som de flest får. Tiden hade liksom gått mycket snabbare.
Jag började må dåligt dagen efter att jag plussat.