Cerclage?
Fy farao när ska oron försvinna??!!!! Idag har jag till och från haft rätt mkt sammandragningar så jag ringde gyn som absolut tyckte jag ska komma in och kolla upp det :( Är så fruktansvärt orolig för att det är nåt fel, att jag öppnar mig eller nåt :( Har inte kunnat få ur det där med Funeling eller vad det hette ur huvudet, tän om det är nåt sånt! Finns väl inget de kan direkt gra nu om det startar va? Är ju bara i v 19, faaaan kan inte tiden bara gå turbofort åtminstonde några veckor!!
Kanske är lite psykiskt oxå då min son fylle år iag, minnen kommer tillbaks och man känner efter tror jag,
Igår kväll hade jag en obehagskänsla i underlivet, som att det tryckte på fast ändå inte, har inte haft så idag när jag legat ner hela tiden men när jag reser mig känns det som det ska börja.
Hur är det med uvi, kan man ha det utan att märka av nåt spec, hade det med ena sonen och kan inte minnas att jag mrkte nåt! Är mer kissnödig men det är man väl ändå som gravid?
Nu ska jag strax käka lite sen kommer sambo hem fr¨ån jobbet och då åker vi in, får se vad som händer, känns skit just nu!
Uss förlåt för att jag spyr galla här va bara tvungen att få skriva av mig lite!
.