• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Nektarin71

Idag är jag glad för vi har blivit klara i domstolen. Om några veckor får vi träffa vårt barn! Glad

• morgonsolan

Grattis nektarin!!!

Nektarin71 skrev 2010-06-29 21:55:33 följande:
    Idag är jag glad för vi har blivit klara i domstolen. Om några veckor får vi träffa vårt barn! Glad
    I dag är jag väldigt glad för att vi har blivit tilldelade barnhem i Colombia: Chiquitines i Cali. {#emotions_dlg.flower} Känns toppen!!
  • Maja T

Grattis, morognsolan! Våra bästa vänner har två fantastiska söner just därifrån!

• Thi 08

Sitter här och är lite avundsjuk på Er. Vilka stora ögonblick i era liv Sedan går tiden så fort, försöka njuta, även om jag vet att man oroar sig mkt också

• hjärtrud

Grattis Nektarin och lycka till på resan ni har framför er,

idag är jag extra glad för det svenska domstolsbeslutet har kommit på att dottern nu är VÅR!!! Det känns så skönt. Som en bonus kan jag nu börja fylla i föräldraledighet på nätet och behöver inte skicka papper!

• elsa77

åå va mycket kul det händer stort grattis till er alla!!!

Jag är bara glad för mina små yrväder driver mig galen så allt är precis som det ska bus bus och mera bus var lär dom sig allt

• Maisie

Idag fick AC vår reseinbjudan. Nu kan vi bekräfta vår bokning och det känns så skönt att det inte blev i sista minuten.

• Angla
    familj05 skrev 2010-06-23 16:58:47 följande:
    Hej hopp!
    I dag ändrades vårt "status" äntligen från papperssamlande till bb-bäntande
    Jag är så glad och lättad!
    Trevlig midsommar allihopa! 
    Grattis! Det är stort!
    Angla - mamma till slut & snart igen
  • Längtande mamma

Kan inte låta bli att skriva här också, vi har fått en son!!! Ingen mer jul utan barn, och fars dag i november ska firas ordentligt!

Colombia-mamma!
  • Petras

Myser av första dygnet hemma med våra barn! Ofattbart att vi har två barn nu som sover och snusar i sina sängar!

Svar på tråden Glada sidan 7