• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • morgonsolan

Härligt det måste kännas Maisie!! Hoppas väntan på RB blir kort!

Maisie skrev 2010-06-16 22:31:57 följande:
    Idag är jag glad över att våra pass kom tillbaka med våra visum. :) Att vi dessutom fick uppdaterade uppgifter om vår dotter igår. Nu är det bara att vänta på resebeskedet...
    I dag är jag glad för att vi, efter en massa strul och fel, äntligen har  fått iväg våra papper till ac. Känns sååå skönt, även om det säkert är en del saker att rätta osv i efterhand. Nu är "grovgörat" avklarat iallafall.. och vi firar genom att boka en weekend till solen bara jag och maken! CoolSoligSkål
  • Ålen
    morgonsolan skrev 2010-06-18 11:31:51 följande:
    I dag är jag glad för att vi, efter en massa strul och fel, äntligen har  fått iväg våra papper till ac. Känns sååå skönt, även om det säkert är en del saker att rätta osv i efterhand. Nu är "grovgörat" avklarat iallafall.. och vi firar genom att boka en weekend till solen bara jag och maken! CoolSoligSkål
    Härligt Morgonsolan, nu är det bara resten kvar!!!! Grattis och bra till att ni bokat en kärleksweekend.
  • Luscinia

Känns otroligt skönt att vår adoptionsakt äntligen har lämnat Sverige med destination Kenya!  Nu är det bara ca 3-4 månader kvar... Baby

Och, så är jag jätteglad för att en ny väninna igår fick BB från just Kenya och att det borde ramla in BB därifrån under de närmsta veckorna! Skrattande 

• Ålen
    Luscinia skrev 2010-06-22 22:23:58 följande:
    Känns otroligt skönt att vår adoptionsakt äntligen har lämnat Sverige med destination Kenya!  Nu är det bara ca 3-4 månader kvar... Baby

Och, så är jag jätteglad för att en ny väninna igår fick BB från just Kenya och att det borde ramla in BB därifrån under de närmsta veckorna! Skrattande 
    Vad spännande, verkligen något för den glada sidan!! 
  • morgonsolan

wiiieee vad härligt!!!! Måste kännas fantastiskt! Baby

Luscinia skrev 2010-06-22 22:23:58 följande:

• familj05

Hej hopp!
    I dag ändrades vårt "status" äntligen från papperssamlande till bb-bäntande
    Jag är så glad och lättad!
    Trevlig midsommar allihopa! 

• Hjärtat längtar
    familj05 skrev 2010-06-23 16:58:47 följande:
    Hej hopp!
    I dag ändrades vårt "status" äntligen från papperssamlande till bb-bäntande
    Jag är så glad och lättad!
    Trevlig midsommar allihopa! 
    Grattis vad härligt!
  • Mimab

Och jag är glad i dag då vår älskade dotter fyller sju år! Grattis till henne! Hennes första födelsedag hemma i Sverige var när hon fyllde två år och då inföll hennes födelsedag på självaste midsommarafton! Tänk att så många människor firade då

Hon har räknat ner till sin födelsedag sedan det var 38 dagar kvar, nu är den således äntligen här. Hon låg och väntade på oss i morse när vi kom in och sjöng för henne och lämnade ett paket. Resten får hon i kväll tillsammans med önskematen; en pannkakstårta!

Tur med vädret har hon också, hos oss är det klarblå himmel utan ett moln så långt ögat kan nå (just nu i alla fall).

• Krickita

Idag är jag glad, för sonen har stormat runt på altanen med två kompisar och gjort turboversionen av små grodorna, dvs man bara springer runt som jehun och hojtar refrängen.

Radhusliv är underbart för småbarn!

Vinkevink

Svar på tråden Glada sidan 7