• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • morgonsolan
    Maisie skrev 2010-05-20 13:56:40 följande:
    Vi har fått en flicka från Guangdong. Bara 7 månader gammal och pytteliten. Nu längtar vi till imorgon då papperna kommer och vi får se henne. *lycklig*
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Längtande mamma

Maisie: Jättegrattis till er allihopa! Tänk att ni får resa om 2 månader redan, härligt! Nu är det bara att shoppa loss och börja packa!

Knase: Å vad underbart det låter, jag längtar tills jag får vara där du är!

Colombia-mamma-wannabe
  • mammamys06
    Längtande mamma skrev 2010-05-21 11:42:53 följande:
    Maisie: Jättegrattis till er allihopa! Tänk att ni får resa om 2 månader redan, härligt! Nu är det bara att shoppa loss och börja packa!Knase: Å vad underbart det låter, jag längtar tills jag får vara där du är!
    Precis! 2 månder känns säkert som en evighet, vi väntade 6 mån och tyckte det var helvetet på jorden innan vi fick åka till sonen. Shoppa loss!!!
    Lycklig nybliven tvåbarnsmamma!
  • elsa77

Kusin Knasse va härligt att allt har gått så bra!!! stort grattis

MammaSusan81 skrev 2010-05-21 19:45:02 följande:
    Grattis till BB !!Idag är vi glada mammasusan.blogspot.com/
    Va skönt på väg hem
  • Ethi

Kusin Knase, vad härligt det låter! Vad skönt att allt går så bra och att ni trivs så bra Och hur det nu är så önskar jag er ändå snart välkomna hem Hur löste ni det med flytten och katterna förresten? *nyfis*

Mamma Till Astrid, vilka underbara nyheter!! GRATTIS till att ni nu alldeles snart är på väg hem! Åtta månader är ju riktigt bra marcherat  Även om jag har svårt att förstå att det var hela ÅTTA månader sen ni reste... Hjälp så fort tiden går, det var väl alldeles nyss ni skickade papperen eller nåt? Trots att jag följt er i bloggen hela tiden så förstår jag det inte  

• Bibimbap

I dag känner jag mig glad för att en tjej som föddes i Seoul för 29 år sedan och adopterades till Nättraby i Blekinge vann Jakten på Julia igår

Det är faktiskt rätt häftigt att Lizette Pagler ska spela huvudrollen mot Måns Z i en sån urklassiker som Romeo och Julia och att hon blev vald av tittarna - trots sitt icke europeiska utseende..... Jag erkänner att jag någonstans i magen var skeptisk till att det skulle hända (även om Sverige i dag är ett betydligt mer internationellt land med många ursprung och utseennde) och trots att hon, som Måns Zemmerlöv uttryckte det, "är sjukt bra"

Jag hade fel och det känns som det bådar gott för framtiden

• mammamys06
    Bibimbap skrev 2010-05-23 12:55:05 följande:
    I dag känner jag mig glad för att en tjej som föddes i Seoul för 29 år sedan och adopterades till Nättraby i Blekinge vann Jakten på Julia igår Det är faktiskt rätt häftigt att Lizette Pagler ska spela huvudrollen mot Måns Z i en sån urklassiker som Romeo och Julia och att hon blev vald av tittarna - trots sitt icke europeiska utseende..... Jag erkänner att jag någonstans i magen var skeptisk till att det skulle hända (även om Sverige i dag är ett betydligt mer internationellt land med många ursprung och utseennde) och trots att hon, som Måns Zemmerlöv uttryckte det, "är sjukt bra"Jag hade fel och det känns som det bådar gott för framtiden
    Lycklig nybliven tvåbarnsmamma!
Svar på tråden Glada sidan 7