• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Krickita

Håller med! Jag röstade på Lisette, jag tycker hon är en klockren Julia. Men även jag blev förvånad/glad.

Det har också varit underbart att hennes asiatiska ursprung har varit en *ickefråga*. Ingen bryr sig! Hurra hurra!

• Kusin Knase

Måste bara:

Det är ju sällan man firar sitt biologiska nytillskott med fantastiskt supersex...

Hoho. {#lang_emotions_dreamer}

• Kusin Knase
    Ethi skrev 2010-05-22 21:38:35 följande:
    Kusin Knase, vad härligt det låter! Vad skönt att allt går så bra och att ni trivs så bra Och hur det nu är så önskar jag er ändå snart välkomna hem Hur löste ni det med flytten och katterna förresten? *nyfis*
    Vi reser tydligen hem imorgon?! Lite plötsligt! Men vi har en del pass-strul så håll tummarna för att de släpper ut oss ur landet! Kluvna känslor dock!!!

Det gick bara BRA med flytten, tack! Min man är en duracellkanin och packade upp kartonger i en vecka, sen reste vi -- så allt är i stort sett klart när vi kommer hem.

Och katterna hittade jag världens bästa pensionat till -- alldeles nästgårds! Så allting har gått så oerhört bättre än vi någonsin vågade hoppas!
  • mammamys06
    Kusin Knase skrev 2010-05-25 04:23:57 följande:
    Måste bara:Det är ju sällan man firar sitt biologiska nytillskott med fantastiskt supersex... Hoho.
    hahaha, nä verkligen inte!!!!
    Lycklig tvåbarnsmamma!
  • mammamys06
    Kusin Knase skrev 2010-05-25 04:23:57 följande:
    Måste bara:Det är ju sällan man firar sitt biologiska nytillskott med fantastiskt supersex... Hoho.
    Vadan detta inlägg?
    Lycklig tvåbarnsmamma!
  • Ethi
    Kusin Knase skrev 2010-05-25 04:30:17 följande:
    Fantastiskt vad det löste sig bra! Härligt och välkomna hem
  • Namaste72

Jag är också glad för att jag fick fira mors dag och jag passar på att sända en varm tanke till en mamma på andra sidan jorden som gett liv till det finaste jag har {#lang_emotions_heart}

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • Kluran

Även jag är glad och lycklig över att fått fira min första mors dag !

Svar på tråden Glada sidan 7