• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Angla

Åh vad roligt! Får ni åka snart?

Angla - mamma till slut, här & nu
  • Ethi
    Maisie skrev 2010-05-20 13:56:40 följande:
    Vi har fått en flicka från Guangdong. Bara 7 månader gammal och pytteliten. Nu längtar vi till imorgon då papperna kommer och vi får se henne. *lycklig*
    GRATTIS till er dotter!!
  • Salacious Crumb

Underbart Maisie! Grattis.

• Maisie

Tack allihopa!

Vi har fått ett preliminärt resdatum och tyvärr så får vi vänta till den 18:e juli. VI hade hoppats få resa en vecka eller två tidigare. 
  • Kusin Knase
    {#lang_emotions_heart}STORT grattis Maisie, vad underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!{#lang_emotions_baby}

Själv är jag lycklig över att vår process har gått mycket över förväntan fort och smidigt, att barnen älskar varandra och leker och busar hela tiden och blir jätteglada när de ser varann och att vi bor så himla bra och äter så gott hela tiden och bara, bara njuter av tillvaron och varandra och det alldeles fantastiskt gästfria och trevliga landet vi befinner oss i. Att det har gått så smidigt har bara en nackdel: att vi snart måste åka hem, jag vill inte för jag trivs så bra!!!!!!!!!!!
  • Ålen
    Maisie skrev 2010-05-20 13:56:40 följande:
    Vi har fått en flicka från Guangdong. Bara 7 månader gammal och pytteliten. Nu längtar vi till imorgon då papperna kommer och vi får se henne. *lycklig*
    Grattis grattis grattis!!!!
  • Ålen
    Kusin Knase skrev 2010-05-21 02:44:29 följande:
    STORT grattis Maisie, vad underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!Själv är jag lycklig över att vår process har gått mycket över förväntan fort och smidigt, att barnen älskar varandra och leker och busar hela tiden och blir jätteglada när de ser varann och att vi bor så himla bra och äter så gott hela tiden och bara, bara njuter av tillvaron och varandra och det alldeles fantastiskt gästfria och trevliga landet vi befinner oss i. Att det har gått så smidigt har bara en nackdel: att vi snart måste åka hem, jag vill inte för jag trivs så bra!!!!!!!!!!!
    Knase, vad härligt att ni har det så  bra. Ditt inlägg sprudlar av energi!
  • Namaste72

Härligt Knase!

Själv är jag glad för att vår första (dessvärre nödvändiga) utlandsemester med dottern gått så bra. En vecka med släktingar, nya intryck, feber och flygresor och hon är lika trygg och glad som vanligt. Mammas tappra lilla tös! {#lang_emotions_heart}

{ Mamma till världens finaste dotter }
Svar på tråden Glada sidan 7