• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Snoopy1974

Jag är glad för nu är det bara veckor innan jag får träffa vår son Inbjudan kom förra veckan, resan bokades omgående och nu är det bara väntan. Men snart kommer jag äntligen få möta miraklet

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Mandarinmamma

Jag är glad för att treårskontrollen idag gick så bra. Bustrollet ritade en huvudfoting, hoppade på tå istället för att gå (!) och pratade på i långa meningar som hon annars bara brukar göra hemma!

• Qermit

Jag är gladast av de gladaste idag för att vår ansökan flyger ner till Sydafrika imorgon. Vi fixade vår mentala deadline att få ner den innan fotbolls VM Glad.

• Angla

Grattis! Vår egen uppsatta deadline sket sig med tre veckor pga soc, organisationen och annat strul under resansgång Men men nu njuter vi också av at tansökan är nere sedan en tid och visst är det härligt?!

Angla - mamma till slut & snart igen
  • Namaste72

Grattis Qermit!

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • Qermit

Tack Angla & Hanya, det är en fantastisk känsla. En svårbeskriven sådan... så nu är det klart liksom .

• Ålen
    Qermit skrev 2010-06-02 23:36:18 följande:
    Jag är gladast av de gladaste idag för att vår ansökan flyger ner till Sydafrika imorgon. Vi fixade vår mentala deadline att få ner den innan fotbolls VM Glad.
    Härligt Qermit, vilken glädje! Hoppas flytet håller i sig och att ni får ett syskonpar snart

Jag är glad idag för det är 5 veckor sedan vår ansökan skickades och än så länge är det inte allt för jobbigt att vänta. 4 veckors gränsen firade jag med att köpa en skötväska . Undra vad jag ska fira med idag?????

*drömmer mig bort tills när vi ses på AC's ÖF*
  • Zabka

Grattis Qermit! Hoppas att ni blir matchade snabbt! Hur många sidor lång blev er livsbok?

• Maisie

Idag är jag glad över att våra pass kom tillbaka med våra visum. :) Att vi dessutom fick uppdaterade uppgifter om vår dotter igår. Nu är det bara att vänta på resebeskedet...

Svar på tråden Glada sidan 7