• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Ethi

Vad härligt att höra Visst är det ofattbart! Jag fattar det fortfarande inte och idag firar vi ändå tvåårshemkomstdag med lillebror och för en vecka sen firade vi femårshemkomstdag med storebror... Det är fortfarande obegripligt att det verkligen kunde hända, att vi verkligen på riktigt faktiskt fick BARN och dessutom just de här fantastiska barnen  

• Maisie

Jag är glad för om en timme åker vi till KINA för att hämta vår dotter!  Hjärta

• Marie IE B
    Maisie skrev 2010-07-18 15:23:09 följande:
    Jag är glad för om en timme åker vi till KINA för att hämta vår dotter!  Hjärta
    U N D E R B A R T och jag är så avundsjuk på allt fantastiskt ni har framför er! Längtan tillbaka till Beijing och till Kina finns där hela tiden.
  • Sally

Grattis alla som snart åker och hämta barn! 

Vi firar idag 3-års dagen sedan vi tog vår son från barnhemmet med taxi, aldrig att återvända! (jo, besök någon dag kanske, ni vet vad jag menar). Egentligen firade vi igår, då det var 3 år sedan vi träffade honom på första gången. 3 år sedan redan.  Han var så liten då, och nu så stor!

• Gnista

Grattis till er som hämtar barn och till er som snart åker!

Idag firar vi att det är tre år sen (på minuten ser jag nu!!!) som vi fick samtalet från Colombia att vår son blivit just vår

• skogstjejen19

Jag blev så glad nu, fick precis ett mail av en nybekant som ska hämta sitt barn från "vårat "land dom har precis fått RB.
    Jag är super glad för deras skull, + en massa +++++++ är att så fort dom kommit iväg kanske dom börjar matcha andra dvs OSS kan man hoppas.
    Fast vi kommer nog inte med förens nästa matchningsmöte men man kan ju alltid hoppas.

• Ethi

Ah, ja jag håller alla tummar jag har som vanligt

• Luscinia

Jag är glad för att det sedan i fredags har ramlat in TRE BB från Kenya!

Och, om statistiken håller så är det bara ca en månad kvar tills vi får BB...

• Maisie

Jag är så glad för att nu är alla papper påskrivna här i Kina och vi har fått en helt underbar liten dotter. Tänk att jag får vara mamma till denna underbara, nyfikna tjej som har en så fantastisk kämpaglöd. Hjärta

• Ethi

Luscinia, hjäääälp vad spännande! Det måste vara svårt att få nåt vettigt gjort hemma nu, när ni så snart ska få barn och dessutom vara borta hemifrån i en åtta månader så där! Kommer ni att ha någon resedagbok?

Maisie, GRATTIS!!

Svar på tråden Glada sidan 7