Varför får barn konstiga namn?
Varför får barn konstiga namn? Tänker föräldrarna inte på barnen i framtiden utan bara på sig själva.
här är några konstiga namn jag kommer på nu på rak arn Ninja, sol, månstråle, petter-niklas.
Varför får barn konstiga namn? Tänker föräldrarna inte på barnen i framtiden utan bara på sig själva.
här är några konstiga namn jag kommer på nu på rak arn Ninja, sol, månstråle, petter-niklas.
Min mamma har en bekant som döpte sin son till...Tarzan.. det tyckte jag var konstigt! Tarzan Svensson??? Vet inte vad hon hette i efternamn jag droppade bara ett exempel ;)
ja hej å hå.. men smaken e juh som baken, delad, varför gå samma väg som alla andra ;) sen tror jag inte någon lär glömma Tarzan i 4B ((exempel)) när han blir stor ;)) *haha* så både bra och dåligt med konstiga namn kanske?? :)
fick höra av min sambos moster som jobbat på bvc om ett par som ville döpa sitt barn till "Vittu". enligt paret var detta ett så vackert namn=P
Har fö inte valt det för att det var udda, utan för att vi tyckte det var vackert.