Varför får barn konstiga namn?
Varför får barn konstiga namn? Tänker föräldrarna inte på barnen i framtiden utan bara på sig själva.
här är några konstiga namn jag kommer på nu på rak arn Ninja, sol, månstråle, petter-niklas.
Varför får barn konstiga namn? Tänker föräldrarna inte på barnen i framtiden utan bara på sig själva.
här är några konstiga namn jag kommer på nu på rak arn Ninja, sol, månstråle, petter-niklas.
När jag arbetade i baren en gång så var det en medelåders som lämnade visa för kvällen, han heter Peter i förnamn och Niklas som andra haha... ja garva
WT-namn, deprimerande. Sluta döpa era ungar till Stella, Nova, Tindra och vad-fan-vet-jag.
Jag förstår inte varför Axel är okey men inte Sol ? Hur kan Björn men inte Varg vara "normalt" ? Varför är det okey att heta Stig men inte Månstråle ? Vem bestämmer det ?
Man ger barnet det namn som man tycker är vackert & som passar barnet. Jag personligen tycker inte att vanligare namn är så fina & det skulle inte kännas bra att ge mina barn namn som t.ex Emma eller Petter. Det ska ju kännas RÄTT, eller hur ? Precis som att andra kanske inte alls skulle vilja ha namnet Ninja på sitt barn, för att det känns FEL. Right ?
Sluta kritisera andra namnval. Tro mig, man ger barnet det namn som man tycker är fint & rätt. Varför ifrågasätta ?