• puss

lars vilks, vad trodde han?

väljer man att jävlas med andra människor kan jag bara säga, you had it coming!

det är tammefan roligt nästan jämt
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-18 20:45
    nu är det för många brajton i tråden som tror att diskussionen ska handla om ifall det är rätt eller fel att mordhota folk. jag har ingen lust att diskutera det, det var inte det jag ville, så kör på ni andra. bye.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-12 08:13
    ser att tråden är igång igen.... har man rätt att spotta folk i ansiktet, och sen ba "Haha, vi har yttradendefrihet,du-kan-inte-ta-mig, tjohoo!"?
  • Svar på tråden lars vilks, vad trodde han?
  • Umm Elias
    Argo skrev 2010-05-18 18:57:12 följande:
    Ja, kanske det. Fast vi har ju "pratat" förrut så ett alternativ är ju att du är hjälpfröken i en invandrarklass. Vem vet?*fattar inte folk att allt man skriver finns kvar på nätet för alltid? folk avslöjar alldeles för mycket om sig själva ute på nätet*
    kanske, kanske inte. Det är ju just det som är härligt med anonymitet, du kan inte veta utan endast leva på dina fantasier.
  • Umm Elias
    sstv skrev 2010-05-18 17:40:37 följande:
    Fast du är ju inte polis och Lars Vilks tycker att samarbetet med säpo fungerar utmärkt. Att det inte syns att säpo är där betyder inte att dem inte är det.
    Säpo är inte där, Vilks tycker att det fungerar utmärkt just därför att han inte vill ha dem där. Han vill bli förmodligen dö som "martyr" också, dock har polisen ändå ett extra öga på honom trots att han inte vill, just för att det finns en hotbild mot honom, svensk polis har ju tyävrr ett moraliskt ansvar där.
  • parvati

Vi är nog övertygade om att du inte är polis mamma till Elias

• JTA
    Umm Elias skrev 2010-05-18 23:33:22 följande:
    och man kan inte vara muslim och polis? Eller rättare sagt, konvertit och polis?
    Vem har sagt att man inte kan vara det?

Var du öht på föreläsningen? I så fall, varför gick du dit?
  • Umm Elias
    JTA skrev 2010-05-18 23:45:07 följande:
    Vem har sagt att man inte kan vara det? Var du öht på föreläsningen? I så fall, varför gick du dit?
    På dig lät det som ett antingen eller.

Du har ej med att göra vad mitt ärende där var. Allt behöver inte skrivas på familjeliv.se.
  • Gung Ho

Den längsta filmen jag hittat på händelsen.

">

Även utanför

">

Sorgligt att se...kommer att fungera som bra valpropaganda för SD...smart *not*

• puss
    JTA skrev 2010-05-18 17:38:57 följande:
    Skrik, spotta och slå så mycket du vill, du och dina ord betyder jota för mig.Jamen skall vi ses då? Välj plats själv - du står och jag spottar och slår.
    men varför vill du göra så mot en annan människa?
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • Hoppentoss
    puss skrev 2010-05-19 07:16:35 följande:
    men varför vill du göra så mot en annan människa?
    Därför att det verkara vara så vi skall bete oss mot varandra om vi har delade åsikter om man tolkar det som skrivs i tråden om man följer hela tråden mellan dessa två personer diskution.  
    Och det verkar vara ok för personen som hon skall spotta  och slå på. Så det är ingen fara,
Svar på tråden lars vilks, vad trodde han?