Kraniosynostos #10
Ja, Nordin, vad skönt att ha fått ett datum! Dubbla känslor helt klart men skönt att kunna fokusera på något och genomföra operationen så att man kan lägga den bakom sig, precis som Mamma Mila skriver. Håller också med om att tiden gick långsamt när man fått datumet. Ta en dag i taget och försök att njuta av Ralf här och nu...
Här har det inte varit så bra. Daniel blev magsjuk i fredags och har kräkts och haft hemska diarréer. Läkaren trodde det var Rota- viruset då det inte gick över på ett par dagar. Börjar sakta men säkert gå åt rätt håll nu. Han har gått ner ca 900 gram så nu är han så tunn
. Vi var på ALB i onsdags då jag tyckte att han var riktigt dålig. Som tur var, var han inte uttorkad. Vi skulle ha åkt till London på onsdagen men det var bara att glömma. Blir så lycklig nu när han äter ett par skedar risgröt! Är så glad att jag fortfarande ammar honom då det var det enda han ville ha i flera dagar. Håller tummarna att han blir bättre nu och går upp i vikt. Våra barn förtjänar alla en räkmacka framöver tycker jag!
Trevlig helg till er alla!