Elsas mamma- himmel vilka dagar ni haft! Förstår att Elsa blev överlycklig över att komma hem
. Skönt att det är värsta nu är över och Elsa bara blir bättre och bättre.
Tack för att du berättade om er otroligt hemska upplevelse. Förstår att det är ditt livs hemskaste upplevelse!! Jag hoppas verkligen att vi slipper vara med om det.... Vilken plåga! Och stackars, stackars Elsa!!!
Inte heller kul om sköterskorna inte vet hur de ska göra... Hoppas även att vi slipper en sån upplevelse. Tror att jag kommer att vara på min vakt, minst sagt.
Jag har varit, och är fortfarande i o f s, så fokuserad på att tiden innan operation ska gå så fort som möjligt och att Daniel ska hålla sig frisk så att det ska bli av den sjunde, att jag inte tänkt så mycket på själva operationen och hur det kommer att vara (mer än alldeles fruktansvärt förstås). När du beskrev er hemska upplevelse förstod jag verkligen hur fruktansvärt det kan vara!! Svårt att förbereda sig på... Men som du, och andra skrivit, vi får förbereda oss på en riktig skitvecka!
Skönt att ni fick komma hem på permis igår! Det har ändå gått otroligt fort för er tycker jag, men det kanske inte känns så för er...
Hoppas att Elsa kryar på sig riktigt fort och njuter av att sova i sin egen säng. Finns väl risk för att hon, och ni, kommer att drömma mardrömmar om denna vecka. Jag hoppas att du fortsätter att skriva och berätta om hur Elsa mår och hur det går!
Jag hoppas också att vi kan ses när Daniel är hemma efter operation och han och Elsa repat sig
.
Tänk att de tar bort stygnen så snabbt efter! Helt otroligt vad barnen verkar återhämta sig fort! Har ni fått låna med er en hjälm till Elsa? Har hon börjat krypa än? Daniel kryper som bara den och har de senaste dagarna börjat ställa sig upp och släppa taget med en hand. Givetvis ramlar han ganska ofta så jag är ganska orolig för hur hans huvud kommer att klara alla smällar... Sen har han ju också två storebröder som ibland blir lite för närgångna och råkar göra så att han tappar balansen...
Sov nu riktigt gott och jag hoppas att Elsa snart har återhämtat sig helt!
Kramar till er!!