Men oj, Elsas mamma! Vad hemskt det låter.... Men också så härligt att Elsa återhämtat sig såpass fort! Daniel var jättedålig i magsjuka i slutet av januari och på ALB trodde de oxå att det var just rotaviruset han hade eftersom han kräktes i ca en vecka (diarrén höö i sig ännu längre) och var dålig i ca 10 dagar. Det var hemskt och han blev så smal. Han gick ner över ett kg på den veckan och det är först nu som han börjar komma igen med maten. Som tur var slapp vi det ni var med om! Vad berodde det på, trodde de? Vätskebrist, eller? Det jag lärde mig var att det är jätteviktigt att ge vätskeersättning på en gång! Kände mig så dum när jag var på ALB med honom eftersom han var så medtagen och så ger de honom vätskeersättning och han blir piggare nästan på en gång... Vi skulle ha åkt till London när han var dålig men det blev ju inget med det! Vi gör ett nytt försök nu på måndag
.
Sniik, Elsas mamma, Riparbella och andra som vill ses- Daniel och jag kan söndagen, sista helgen i april också.
Glad påsk till er alla och era fina barn!