Kraniosynostos #10
Hej igen!
Tack alla ni som tänkte på Daniel när han opererades, och även nu efter! Det känns jättebra ska ni veta!
De började kl 8 igår morse och vid 14 var det klart... Själva op tog ju inte riktigt lika lång tid.
Natten innan op sov jag inget, av olika anledningar. Natten efter op tvingade jag mig att sova 2 x 2 timmar! Det märkliga var att jag vaknade båda gångerna Daniel var jätteledsen! Snacka om starka band mellan mor och barn!
Nu börjar Daniel att bli riktigt svullen stackaren men han tar det bra tycker jag. Det var så skönt att komma upp på avdelningen från biva. Nästan som att komma hem
. Daniel blev mycket lugnare här uppe. Nu väntar vi på att han ska börja kissa, annars blir det att tappa honom på kiss eller sätta en kateter igen... Håll tummarna för att han kissar!
Bengt Gustavsson är verkligen hängiven sina patienter! Han kommer ofta och tittar hur det går med vår älskling. Kunde inte vara bättre! Resten av personalen som vi träffat är också super! Även om det är otroligt jobbigt att se sitt barn så här så är vår upplevelse så här långt över all förväntan och jag känner mig ledsen över att ALS inte kommer att få utföra dessa operationer efter årsskiftet
.
Vet inte om jag redan skrivit det men Daniel ser nästan ut som ett annat barn. Konstig känsla men han är så otroligt fin. Det var så här han skulle sett ut, förstår jag nu!! Ser verkligen fram emot att titta in i hans underbara ögon igen!
Vad jobbigt för dig Sniik!!! Håller tummarna för att båda operationer blir av så snart som möjligt! Vore ju skönt om Filip kunde bli opererad redan 13 dec! Hoppas....
Måste tyvärr gå... Daniel är lite ledsen nu.
KRAM