• Lycka77

Efter upprepade mf-forts

Vi fanns där för varandra när vi hade det som jobbigast...

Nu har vi äntligen fått våra efterlängtade små, den värsta tiden är över.
    Här kan vi dela vardagens små bekymmer men även de underbara stunderna.
    Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
  • fruZ

BP: jag har fått löfte om att få samma behandling igen (Innohep) så jag hoppas jag får det utan trassel. Men funderar lite på om jag ska höra av mig till KK innan vi börjar försöka för att vara säker på att jag får komma dit tillräckligt tidigt.

• Mikes bride

bp: Samma här, har blivit lovad samma behandling vid en ev. grav.
    Har även "lagrat" lite trombyl och fragmin för att ha i reserv om det skulle ta tid eller krångla med att få träffa min läkare. 
    Hörde förresten att det numera finns fragmin i tablettform. Låter intressant tycker jag. 

• Cia o krabaten

BP: Jag hade inte velat chansa.
    Nu är det ju inte aktuellt för mig Men jag hade nog parkerat utanför min läkares mottagning tills jag fått amma behandling...
    Eller för mig var det ju T ffa så jag hade tagit barnalbyl. 

• babblar på

tack för era svar...jag får bara trombyl och det hade jag ju bara precis i början. Inte ens prog. lyckades jag få vilket var lätt förr
    Jag får väl fortsätta leta efter nån som vill skriva ut

• fruZ

MB; Fragmin i tablettform???! Det har jag svårt att tro, behandlar dagligen patienter med Innohep och vi skulle förstås gärna slippa sticka dem så jag tror att det snabbt skulle spridas info om det fanns i tablettform.

• Krusbär

BP: Kul att se dig här! Är det bebisplaner på gång? Det borde inte vara omöjligt att hitta en läkare som skriver ut progesteron. Ring runt till några olika och hör! Jag ska få prog+trombyl vid ev. ny graviditet.

• BettanB

Hej, alla.

Känner att det kanske är dags att smyga in här. Mini blev en månad i fedags så nu börjar det (så smått) gå in att jag verkligen är mamma till sist. Han är så klart helt otroligt ljuvlig och underbar (förutom att han inte sover så mycket som jag hade velat ).

Allt väl med er andra?

Sorgen är inte svart, den är randig. BettanMansion: där den mörkaste sorgen blandas med den största lyckan.
  • Cia o krabaten

Bettan: Välommen hit! Det var sannerligen på tiden på mer än ett sätt
    Och grattis till mini  

• BettanB

Tack, Cia.

Sorgen är inte svart, den är randig. BettanMansion: där den mörkaste sorgen blandas med den största lyckan.
  • Krusbär

Välkommen Bettan! Bebisar som inte sover är vi väl bekanta med här.

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts