• Lycka77

Efter upprepade mf-forts

Vi fanns där för varandra när vi hade det som jobbigast...

Nu har vi äntligen fått våra efterlängtade små, den värsta tiden är över.
    Här kan vi dela vardagens små bekymmer men även de underbara stunderna.
    Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
  • Lycka77

Jag måste vara så tråkig att jag inte kommer in till Stockholm i helgen, jag känner att det blir för mycket att åka in med Signe när det är så kaosigt i Stockholm i helgen, för jag antar att ni inte vill ta er till fina Norrtälje   men jag träffar gärna er en annan gång.

• Krusbär

Jag hade gärna kommit till Norrtälje! Har bara varit där en gång men det verkade jättemysigt.

Men lillen har varit dunderförkyld hela veckan. Tidigare har han repat sig fort men den här gången håller det i sig. Stackars liten. Dessutom verkar jag ha åkt på det nu också.

Finns ju chans att vi piggnar till tils söndag, annars kanske vi kan börja kolla datum i augusti redan nu?

• Idun 78

Det verkar som att vi ska sikta på en träff i augusti istället.   Då kommer jag att vara ledig två dagar i veckan med Nils fram till att nästa bebis ses så då är jag lite mer flexibel också.

• Krusbär

Hej alla! Hur länge håller trådarna nuförtiden? Dags för ny tråd?!

• Lycka77

Hej Krusbär! Hur är det med dig?

Här är det bara bra och full fart. Signe har verkligen fått upp farten nu så det gäller att hänga på!
    Vi har äntligen fått upp altanräcke, så nu kan vi iaf softa där medans hon roar sig lite själv en stund. Maken har fått semester och det är så skönt att vara två på dagarna.

Cia, hur går det för er med altanen?

• Cia o krabaten

Krusbär: Trådarna lever för evigt nu!!! Behövs inga nya!
    Även de gamla är öppnade...

Lycka: Det går kanon!
    Ska ladda upp nya bilder på FB, men tiden du vet
    Skönt att ni fått upp altanräcke iaf!
    Hur blir det med uterum? 

• Lycka77

Härligt Cia, jag ser fram emot att se bilder, eller kanske irl, vi ska nog ta en sväng till Ikea någon regnig dag, kanske vi ska se om det passar att vi svänger förbi en stund då.

Vi har skjutit upp uterumsplanerna, vi tar det ett annat år

• Krusbär

Hej Lycka!

Har Signe börjat gå? Det låter mysigt med altan, själv längtar man lite till hus särskilt när det är sommar. Kanske nästa år... Hos oss är det också full fart, lillen går inte än (även om han gärna skulle vilja) men han kryper fram snabbt som tusan och vill ställa sig upp hela tiden.

Hej på dig också Cia! Ska bli kul att se dina bilder.

Vilken varm sommar det är!

• Lycka77

Japp, Signe går och snabbt går hon också. Hon tog sina första egna steg någon vecka innan ett årsdagen, sedan pausade hon lite och för ung 1 månad sedan släppte hon helt, och som sagt nu kryper hon aldrig.

Det är särskilt mysigt med hus på sommaren, och mera jobb än mys på vintern. Jag har många vintrar sagt att vi ska sälja och flytta till lägenhet, och det hade vi kanske gjort om inte signe kommit, men nu har det toppen med egen tomt och gräsmatta.

• Krusbär

Kul att hon kan gå!

Hur går det för er med sömnen förresten? Här har det varit sisådär ganska länge nu. Därför började vi släppa på våra rutiner lite när vi märkte att han somnar om snabbare i vår säng... Men nu är det nya tag som gäller - tillbaka till gamla reglerna och han får inte somna vid bröstet och inte i vår säng. Och de två senaste nätterna har han faktiskt sovit i sin säng utan ett pip på hela natten. Vi får se om det håller i sig...

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts