Inlägg från: Fru U |Visa alla inlägg
  • Fru U

För oss pladdriga.

God mörning

Försökte läsa igenom allt pladder men fl o min dator bråkar (jag klickar på visa sida 7 eller nåt och så tuggar datorn och visar ingen sida 7 alls, bara fl som bråkar med datorn *morr*)

Fick i alla fall läst att du åkte in på koll Elliz. Min gissning: 53cm och 4057g

Själv har jag fortfarande huvudvärk, tror jag blir med lappadockor snart.

Nu ska jag slänga i mig några mackor o sen till tannamakaren (tandläkaren för er norrlänningar ) och laga hål

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

När mormor födde svärmor (kallar henne mormor även om vi inte är biologisk släkt) så sa bm appropå att mormor hade ont "att kan du göra den, kan du klämma ut den"

Nästan 70år sen är det väl nu och hon var ogift, det ni, värre kunde det väl knappt bli.

Kommer tillbaka sen, nu ska jag krascha på soffan o sova en stund.

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Vi tittar på the Seeker på sexan (snacka om att de tolkat fritt från böckerna).

Btw, godmorgon

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Har ni sett att vi är med i hetaste debatterna

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

A faghag? (fast de samlar väl gay's?)

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

omg, jaja vi är alla olika {#lang_emotions_undecided}

Jag är är glad för jag hittade faktiskt både en klänning o ett par byxor idag när vi var o handlade

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Men fy, vill du skada barnet! *ringer soc*

Tack. Sitter dock o funderar på att lämna igen byxorna som jag köpte och köpa ett par andra jag provade (som förvisso var lite för stora i midjan så maken får sy in lite).

Detta sa jag naturligtvis högt, kvinna som jag är, och minen från maken var "amen kvinna!" och sen "finns den butiken här?" (hoppas, hoppas, hoppas)

Vi körde runt lite idag så byxorna är inte handlade i den stad vi bor i. Nåväl, han drog en lättnadens suck när han insåg att det inte var nödvändigt att köra tillbaka.

Han börjar bli van. Förra året gjorde vi många inköp o återköp (kläder ska sitta bra!)

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    NoMatter skrev 2010-03-19 23:05:20 följande:
    *skickar ner mina senast inköpta jeans till Fru U:s make* Behöver få dom insydda minst en storlek.
    Ingen fara

Han har sytt många kläder till mig. En hel del riktigt fina klänningar. *stolt*
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    NoMatter skrev 2010-03-19 23:14:23 följande:
    Det låter bra. Jag skulle behöva några snygga klänningar också faktiskt.
    Hade du bott här nere hade han faktiskt gjort det
    Svaren bor i hjärtat
Svar på tråden För oss pladdriga.