Inlägg från: Fru U |Visa alla inlägg
  • Fru U

För oss pladdriga.

Min mamma gömde godis ända tills hon bodde själv (förstår inte varför, pappa o jag hittade det ändå ju )

Vi slängde hur mycket godis som helst när vi rensade ut hennes lägenhet. Choklad (med vit beläggning). Godispåsar i skafferiet. Godisskål på vardagsrumsbordet (med godissom blivit vitaktigt) och godis i soffan och i handväskan.

ewww

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Mitt ynka rekord är bara drygt 147 000

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Jag har sett en hel del trådar där det faktiskt ges stöd runt frågan om ks och inte bara "du vet ju hur ungen kommer ut, duger inte det-bli inte gravid! o så en arg smileygubbe"

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

215 650 är min highscore

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    t0va skrev 2010-03-21 15:34:07 följande:
    Jag måste helt klart spela in ljudet från komentatorerna på svts skidor. För nu är det lopp igen och nu måste det vara sparkar som känns. Trodde det först var byxlinningen som tryckte men jag flyttade den och det fortsätter. :DÄr nog en sportnörd ändå
    Låter mysigt
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    t0va skrev 2010-03-21 17:11:49 följande:
    den är på 97sidor... är det förmycket att printa ut hela den och sen ta och skriva läshänvisningar till de delar som är akutellt i vårat fall? För den handlar även om vården mm. Eller ska jag printa ut de kapitel som är intressanta vad tycker ni?  
    Lämna med allt du kan, det brukar vara bäst. Sen om de läser det, det är en annan femma
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Jag har fastnat i bejeweled

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Men ni kan ju inte ha det så med tele2. Har du ingen mobil som hemtjänsten kan ringa på istället? (som inte är tele2's)

Själv har jag mensvärk och tabletterna jag tar för att klara av smärtan gör mig så in i nordens pigg o jag vill inte nåt annat än att sova (fyra timmars vila gör ingen glad Fru U på eftermiddagen)

Arn har kommit ut på dvd för länge sen så den är rätt billig nu (jämfört med när den nyss släppts)

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Hatar SAS, hatar att flyga Jag kunde flyga förr trots rädsla då det går att gå in o boka sittplats men så bytte di jävlarna plan till ett miniplan och placerade mig längst bak, vid fönstret. Yeha. *hata SAS*

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Min telefon skickar ofta sms både två o tre gånger. Hopplöst.

(iofs så använder jag den knappt ändå, jag är omodern )

Svaren bor i hjärtat
Svar på tråden För oss pladdriga.