Inlägg från: Fru U |Visa alla inlägg
  • Fru U

För oss pladdriga.

CuteElliz skrev 2010-03-23 20:23:06 följande:
    hmm... kommer det upp (när du ska skicka alltså) att det inte gick att skicka o en fråga om du vill försöka igen...??
    Nej, sms:et lägger sig i utkorgen fast det skickats (men det vet man ju inte, så då klickar man på det igen och vips har den sänt det både en,två o tre gånger)

Jag har en minidatortelefon (htc) med word, powerpoint, adobe reader o en massa sånt (och jupp, jag använder de funktionerna men jag ringer aldrig )
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

(citatfunktionsfel) Nej, jag skickar lappar med dinos ju

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Vem är normal? Har vi fått in en hermelin bland katterna o kaninerna? *springer o gömmer mig*

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Denebola skrev 2010-03-24 19:09:17 följande:
    Jag kom iväg idag Jobbet gick bra, jag har även hunnit träffa min kille en snabbis (nej inte för en snabbis), men sen skulle han iväg och kommer hem efter midnatt...
    o då blir det en snabbis
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Läser men har inte mycket att säga. Bråkar i en ks-tråd igen. Vissa behöver tydligen många år på sig för att utveckla empati

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Men tror du inte det kan vara värkar du känner i ryggen?

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Men då är det ju på g och då får du ju åka in Elliz. När kommer din sambo?

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Är bud på att hålla med om att 34mil är lite långt, samtidigt kan man ju inte bara bli hemma heller (arbetsgivare brukar inte gillar det)

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Nu ropar den renbäddade sängen på mig (japp, jag har kontaktat nyheterna och väntar på en fet check så att ni imorgon kan läsa om den talande sängen i Aftonbladet).

Elliz, jag hoppas vi slipper se dig här dagtid idag

Lycka till

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Ett jättegrattis till elliz+sambo

Må ni ha många underbara dagar och år med er lilla tös

Svaren bor i hjärtat
Svar på tråden För oss pladdriga.