• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-31 14:50:03 följande:
    jo, men om de ska gömma godiset så kommer det inte finnas något kvar när vi ska leta.
    Hmm du får uppfostra dem bättre tror jag. Bäst att du börjar träna innan du har en Kiwi som ska uppfostras också.
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-31 15:15:22 följande:
    Hmm du får uppfostra dem bättre tror jag. Bäst att du börjar träna innan du har en Kiwi som ska uppfostras också.
    Sambon försöker uppfostra oss alla3... men han säger att jag inte är konsekvent. Fy villken man som försöker blanda sig i mitt sätt att uppfostra, klart att pälsboll ska få ett kex när den står och tigger. Jag testar en helt fri uppfostran, inget är förbjudet allt är tillåtet och vi ska alla kramas och bo i kollektiv {#lang_emotions_flower}

Men mina gener så är det hopplöst att ens tänka på att försöka uppfostra {#lang_emotions_wink}
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-31 15:23:07 följande:
    Sambon försöker uppfostra oss alla3... men han säger att jag inte är konsekvent. Fy villken man som försöker blanda sig i mitt sätt att uppfostra, klart att pälsboll ska få ett kex när den står och tigger. Jag testar en helt fri uppfostran, inget är förbjudet allt är tillåtet och vi ska alla kramas och bo i kollektiv Men mina gener så är det hopplöst att ens tänka på att försöka uppfostra
    Och du har mage ({#lang_emotions_gravid}) att skaffa barn?! Nä nu bussar jag soc på dig! {#lang_emotions_djavulsk}
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-31 15:24:56 följande:
    Och du har mage () att skaffa barn?! Nä nu bussar jag soc på dig!
    lol, den var rolig.

Jag är helt oskyldig när det gäller barnskaffandet, jag förnekar allt precis som Maria och skyller på Gud. Kan bli intressant när vi ska till komunen och skriva på faderskapsintyg bara...
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-31 15:26:38 följande:
    lol, den var rolig. Jag är helt oskyldig när det gäller barnskaffandet, jag förnekar allt precis som Maria och skyller på Gud. Kan bli intressant när vi ska till komunen och skriva på faderskapsintyg bara...
    Hahaha
  • CuteElliz

väldans vad ni varit tysta hät inne idag...

jag börjar bli trött... men jag har en dotter som inte vill sova riktigt än...

• CuteElliz

nu verkar hon dock ha somnat så nu ska jag passa på att gå o lägga mej o sova lite innan det är dags för mat...

• Denebola
    CuteElliz skrev 2010-04-01 11:15:58 följande:
    god morgon...
    Morrn morrn Fått sova något i natt?
  • t0va

morr´n... jadå jag har fått sova. Min jättebebis tog soffan inatt. Fast vi la ut extramadrassen i vardagsrummet om han skulle sova i sovrummet och snarka och så. Men den däckade på soffan. Så skönt :)

Jag har fotfarande ont från igår och sjukgymnasten, fast jag kom upp ur sängen själv. Alltid något. Idag ska jag fajtas med alla kärringar som ska handla påskmat, vi orkade inte igår så jag får den stora äran att göra det idag. Men humöret kanske är aningen bättre. Körde nästan på en gubbe igår som stod och viftade med sin korg och gick mitt i vägen. Fast jag tacklade bara till korgen lite lätt. Får väl skaffa den där tutan.

Svar på tråden För oss pladdriga.