För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Grejen var att jag egentligen var för varm för täcket, men i stället för att ta bort den korta änden från mig (alltså den delen jag hade), så drog jag bort hela täcket från båda oss
Men jösses har någon på CSN slagit i skallen? I 3år har vi ansökt om att få nedsättning av beloppet man ska betala in eftersom vi ju har socbidrag, varje år har vi fått beviljat 3månader i taget och sen måste det in intyg från soc att vi fortfarande har bidrag osv. Är en hel cirkus att organisera för soc behöver påminnas femtielva gånger. Igår fick jag mitt beslut om att jag inte behöver betala in något för hela året om inget händer, och idag kom sambons med samma beslut.
Superskönt att slippa den biten men är det för att vi nu fått en vettig handläggare kanske...
Jag skulle aldrig sova bra i en säng som är mindre än 120cm
, jag använder varenda cm trots att jag inte behöver det
Den dagen vi får barn (om vi nu får barn, känns hopplöst) så ska vi ha en jättesäng typ 120cm+90cm+60cm). Hela sovrummet lär vara säng *s*
Skriver inte mycket5 just nu, är ganska nedstämd pga det här med barn