För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
t0va: jag garvar så det är ett rent under att inte lillskruttan vaknar när jag läser ditt inlägg om vattensäng...
fru u: förstår att det är jobbigt... finns i inboxen om du vill prata av dej... 
Jag är 35år gammal (nej, det är jag inte men jag blir så det är terapi att säga att jag är det
) och de senaste tjugo åren har jag fått kämpa emot samhället och jag är jäkligt trött på det.
Varför kan folk inte bara göra det de ska? Varför kan de inte bara följa de lagar de är satta följa (tjänstemän/kvinnor)? Varför ska jag behöva lära mig alla lagar, förordningar och dylikt för att kunna förklara för dem hur de ska göra sitt jobb?
Och framför allt: varför ser folk bara min sjukdom?!
Ja, jag är sjuk. Nej, jag kan inte jobba heltid/halvtid. Men jag ÄR INTE min sjukdom, jag HAR en sjukdom
Faderskapsintyget ska ni skriva under innan kiwi är född väl?
I många kommuner skickar de bara hem papper, de anser att det är formalia (förlegad formalia). En del kommuner frågar bara: är han pappa? och så är det hela över. Och sen har vi idiotkommunerna som anser det nödvändigt att snoka.
MEn om de börjar snoka så säg bara: vi var ihop då, inte med andra, han är pappan, hit med papperna (skriv under o gå). Mer behöver ni faktiskt inte säga
Kikar in och önskar er alla en riktigt GLAD PÅSK!!

Och glöm inte att torka av kvasten ordentligt ikväll så att den inte är för tung för att lyfta.
tack detsamma NoMatter...
fru u: tror inte de får bara skicka hem papprena...