• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-04-21 18:32:05 följande:
    tjejer... nu ligger det ett par bilder till på Isabelle i mitt galleri...
    Sicken fin liten plutt {#lang_emotions_sunny} {#lang_emotions_flower}
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-04-21 19:08:04 följande:
    Sicken fin liten plutt
    aaa... =)  underbart söt... =)  haha...

apropå dottern förresten... hon har börjat flörta med mej... haha... hon söker kontakt o sen ler hon jättestort ibland... haha... hon är så himla söt när hon gör det... dock har jag inte lyckats fånga det på bild än, för varenda gg jag tar fram telen eller kameran så slutar hon le... haha... jäkla busunge... =p
  • CuteElliz
    Diverse skrev 2010-04-21 19:21:52 följande:
    haha sötunge hon är lik dig som fasen
    hon är massa söt... =)  men lik mej... kanske... inget jag ser själv iaf... =p  men hon är som sin pappa i ett par avseenden... hon är ett matvrak (som sin pappa) o hon är morgontrött (som sin pappa)... men hon kämpar emot sömnen ganska ofta numera... vilket är fruktansvärt frustrerande på morgonen vid tre fyra då hon vaknat o fått mat... sen ska hon somna igen... men vill inte... så hon skriker en massa... så får lägga henne på bröstet o klappa henne i rumpan o sjunga tryggare kan ingen vara ungefär sju omgångar innan hon somnar... =p  trist att sova uppenbarligen... iaf på natten... =p
  • t0va

Jösses så söt hon är, jag är inte alls avundsjuk.... ;)

• CuteElliz
    t0va skrev 2010-04-21 20:51:22 följande:
    Jösses så söt hon är, jag är inte alls avundsjuk.... ;)
    hon är inte lika söt när hon kämpar emot sömnen... =p
  • t0va

dagens I-landsproblem... http://www.aftonbladet.se/brollopet/article6999626.ab

Jag vill gärna bli hämtad i mitt föräldrahem av riddare på vita hästar och sen rida till kyrkan och min hane gör samma sak. :D

CuteElliz: är som min hane, han är söt när han sover men inte lika söt när han är hyper och inte kan sova...

• Denebola
    t0va skrev 2010-04-22 20:15:59 följande:
    dagens I-landsproblem... www.aftonbladet.se/brollopet/article6999626.a... Jag vill gärna bli hämtad i mitt föräldrahem av riddare på vita hästar och sen rida till kyrkan och min hane gör samma sak. :D CuteElliz: är som min hane, han är söt när han sover men inte lika söt när han är hyper och inte kan sova...
    Hmm. De har ju redan kört med amerikanska traditioner gällande förlovningsring, så varför inte göra det till ett amerikanskt bröllop helt och hållet? :P
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-04-22 20:15:59 följande:
    dagens I-landsproblem... www.aftonbladet.se/brollopet/article6999626.a... Jag vill gärna bli hämtad i mitt föräldrahem av riddare på vita hästar och sen rida till kyrkan och min hane gör samma sak. :D CuteElliz: är som min hane, han är söt när han sover men inte lika söt när han är hyper och inte kan sova...
    precis...   nu ligger hon o sover igen...
Svar på tråden För oss pladdriga.