• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-04-23 13:05:22 följande:
    precis...   nu ligger hon o sover igen...
    jag med... men jag vaknade nu, så då är jag inte lika söt längre :D
    Den här gången blev det 2 timmars sömn... något säger mig att all smärta ikroppen som jag har idag är "ta det lungt din dumma jävel"

Hade boendestöd här förut, 2 timmar idag igen och på slutet så sa hon att hon såg på mig att jag var helt slut. Då är det illa... om någon som bara träffat mig 2 gånger kan se sånt. Men det blir lungt och försiktigt idag för att ladda om tills imorgon. Tyckte jag såg poppcorn i skafferiet :)
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-04-23 15:16:23 följande:
    jag med... men jag vaknade nu, så då är jag inte lika söt längre :D Den här gången blev det 2 timmars sömn... något säger mig att all smärta ikroppen som jag har idag är "ta det lungt din dumma jävel" Hade boendestöd här förut, 2 timmar idag igen och på slutet så sa hon att hon såg på mig att jag var helt slut. Då är det illa... om någon som bara träffat mig 2 gånger kan se sånt. Men det blir lungt och försiktigt idag för att ladda om tills imorgon. Tyckte jag såg poppcorn i skafferiet :)
    jag försökte vila förut idag när lillan sov... 20 min fick jag vila... sen vaknade hon... tänkte försöka söva henne nu igen så jag får vila ett tag också...
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-04-23 16:04:40 följande:
    jag försökte vila förut idag när lillan sov... 20 min fick jag vila... sen vaknade hon... tänkte försöka söva henne nu igen så jag får vila ett tag också...
    muta, säg att hon ska få en fin moppe när hon fyller 15 om hon sover fint, funkar på alla barn :D
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-04-23 16:10:36 följande:
    muta, säg att hon ska få en fin moppe när hon fyller 15 om hon sover fint, funkar på alla barn :D
    haha... tror dock inte det funkar på den här damen...
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-04-23 16:17:54 följande:
    haha... tror dock inte det funkar på den här damen...
    Gucciväska då? Det har jag läst här är alla honors dröm
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-04-23 16:20:01 följande:
    haha... tror det är smartare att muta med mat... haha... hon är ett riktigt matvrak...
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-04-23 16:22:46 följande:
    haha... tror det är smartare att muta med mat... haha... hon är ett riktigt matvrak...
    kladdkaka då? :D

Men varför frågar soc ens när vi önskar utbetalning om de ändå inte betalar ut pengarna då? Jag sa att vi vill ha det i slutet av denna vecka, ligger ute med ca 900kr för medicin, flyttkartonger, läkarbesök osv... men inte ett ljud och inga pengar än. Blir att låna från svärmor så vi kan köpa fler kartonger i helgen. Hatar när de gör sådär, tror vi har typ 400kr kvar. Hoppas hanen får besked om jobb och en vettig lön... kan ge riktigt mycket för att slippa soc och veta när pengar kommer in på kontot.
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-04-23 16:38:21 följande:
    kladdkaka då? :D Men varför frågar soc ens när vi önskar utbetalning om de ändå inte betalar ut pengarna då? Jag sa att vi vill ha det i slutet av denna vecka, ligger ute med ca 900kr för medicin, flyttkartonger, läkarbesök osv... men inte ett ljud och inga pengar än. Blir att låna från svärmor så vi kan köpa fler kartonger i helgen. Hatar när de gör sådär, tror vi har typ 400kr kvar. Hoppas hanen får besked om jobb och en vettig lön... kan ge riktigt mycket för att slippa soc och veta när pengar kommer in på kontot.
    förstår dej precis...

vi har en humla inomhus... men jag har inte en aning om hur den kommit in... =/
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-04-23 16:41:50 följande:
    förstår dej precis... vi har en humla inomhus... men jag har inte en aning om hur den kommit in... =/
    dörren? Eller ni kanske bor i grotta ;)

men jösses så trött jag är idag, måste se när hanen tänker ta sig hem. Självklart så glömde han sin mobil hemma... bra ordning på den, är som vanligt. Nu måste jag leka lite med kaninen, hon är helt galen och försöker tugga sig igenom burgallret.
  • Denebola
    t0va skrev 2010-04-23 16:20:01 följande:
    Jag tyckte att det stod "alla horors dröm" {#lang_emotions_surprised}

Tyckte att det var lite väl magstarkt att kalla Isabelle det {#lang_emotions_sealed}
Svar på tråden För oss pladdriga.