För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Kokt falukorv = klassisk husmanskost tillsammans med potäter o pepparrotssås
mumsfilibaba
rotfrukter är jag ingen älskare av men lövbiff e gott, särskilt med persiljesmör
Korv e gott och det finns så mycket man kan göra med falukorv. Men det ska vara korv med högt köttinnehåll, ingen billig variant (usch)
Jag hade gärna ätit vegetariskt om jag bara tålt det (fast det är kanske en sanning med modifikation, jag älskar kött imellanåt ju
)
Detta är förvisso inte stavfelstråden men jag trodde det var svårt att få in så många olika stavningar i ett inlägg:
skilnaden mellan äckta och riktiga är ju även den stor efter som det handlar om barn till gifta föräldrar som ansags vara äckta (som i äckta mankar) till skilnad fran oäckta barn fram till 1971 har altsa med lagar och förardningar att gjöra
(till den som skrev: jag menar inget illa, jag förstår att det finns handikapp och att inte alla kan skriva som saol menar)
Falukorv... *mums*
Nu har jag sett på G-force, den var riktigt kulig, precis lagom ikväll. Till middag blev det förmånga ostbågar och saft, fast jag åt lunch idag så det kompenserar lite ;)
Jag ska undvika gasiga grönsaker, trådiga grönsaker, paprika, bönor (ingår iofs i gasiga grönsakskategorin), svamp, majs och en himla massa annat
Jag har bara ett halv tarmsystem så jag kan inte smälta ner sånt
Ostbågar är inte mat, majskrokar är dock ![]()
Hushållspapper är inte lika smaksatt ;-D