Inlägg från: Väntarochlängtar |Visa alla inlägg
  • Väntarochlängtar

Traderatråden nr 16

skorpan06 skrev 2010-05-04 18:34:50 följande:
    www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...Vågar man buda eller är det risk för att det är stöldgods med tanke på skriverierna senaste tiden...
    Ja.. det har ju hänt förut.. Maila henne och fråga vart kläderna kommer ifrån och hur det kommer sig att hon kan sälja dem så billigt.
  • Väntarochlängtar
    maadicken skrev 2010-05-04 23:16:50 följande:
    nån som vet hur denna är i storlek? är på jakt efter en och missade den här, men funderar på om det var lika bra. är den lite stor som me&i brukar vara? köper 110 på t-shirts nu, men han kan ha 104 oxå fortfarande. frågan är om han drunknar i 110/116...?www.tradera.com/Meandi-troja-t-shirt-storlek-...
    Jag tror inte att han drunknar i 110/116.
  • Väntarochlängtar
    kalmar brud skrev 2010-05-24 14:59:45 följande:
    Hoppas att ni är nöjda nu när mitt tradera konto är spärrat i 6 månader... För ingenting
    Vaaa?? Vad har hänt?
  • Väntarochlängtar
    kalmar brud skrev 2010-05-24 15:08:50 följande:
    Men den personen som dom tror är jag som budtrissar känner jag inte ens... Även han/hon bor i samma område.
    Kan du inte överklaga då? Kan inte personen som handlat av dig som du inte känner kontakta Tradera då?

Fan vad taskigt att anmäla om du inte har gjort något fel!!
    Det händer ju att man budar på något i närheten för att slippa frakt!!
  • Väntarochlängtar
    Hejpådig skrev 2010-05-24 15:35:22 följande:
    läs några sidor tillbaka o bedöm sjäv.
    Hmmm... får nog hålla mer er andra ang detta med budtriss.. Ser väldigt misstänkt ut och nicken är ju "knasigt " lika
  • Väntarochlängtar
    charmmiss skrev 2010-05-29 22:22:11 följande:
    ja de är skitsnygga, sänkte nyss priset, köpte dem till mannen men han gillar inte skor med snören
    Vill ha kardborre ?? (skojar bara.. kunde inte låta bli )
Svar på tråden Traderatråden nr 16