Inlägg från: Väntarochlängtar |Visa alla inlägg
  • Väntarochlängtar

Traderatråden nr 16

charmmiss skrev 2010-11-17 20:38:51 följande:
    spärrad! klarar mig utan knäppgökar.
    Ja.. de klarar man sig utan!! De verkar föröka sig på Tradera dessutom
  • Väntarochlängtar
    x karin76 skrev 2010-11-17 22:17:49 följande:
    Apropå orimligt porto.. La nyligen ett bud på en tröja på Trendsales, och fick ok och en anmoding om att betala 200 kr (danska!) i porto. För en kofta...  Enligt postdanmarks sida kostar det 55 kr......

Får se vad hon svarar sen när jag påpekade det (hon kanske trodde jag inte visste och drog en rövare, vad vet jag...)
    Hoppas att det löser sig! Tycker att det är trist med säljare som vill ha för mkt betalt i porto.. Oschysst helt enkelt!
  • Väntarochlängtar
    Kristyr skrev 2010-11-26 08:44:57 följande:
    om man ska ha lite avslut i mellandagarna är det innan eller efter nyår då mån tro? Drömmer Om man skulle förbereda och ladda pron med en sån lista..
    Mellandagarna har gått jättebra för mig tidigare år!
    Men jag ju inte garantera ngt...
  • Väntarochlängtar
    piiiinkcat skrev 2010-12-09 22:16:17 följande:
    Något jag inte förstår.. alltid när jag säljer saker på T så  blir de osålda eller så går de för småsummor... men däremot när jag jag kollar på alla andra som säljer samma sak så får de jättehöga slutsummor...  Vad gör jag för fel??
    För höga utrop? "Fel" tider då auktioner går ut?
  • Väntarochlängtar

Kan någon hjälpa mig?
    Har sålt en auktion som ska skickas som "rulle". Rullen är ca 150 cm lång och ca 6 cm i diameter och väger ca 1,5 kg.

Billigaste pris? Emligt Posten så kostar det minst 150 kr, med Bussgods ca 180 kr...

• Väntarochlängtar
    dicny skrev 2010-12-12 09:47:33 följande:
    Blir nog svårt att hitta ett billigare alternativ än så tyvärr. Den är för stor för att kunna skickas med DHL eller Schenker.
    Ja.. det är väl det som jag också kommit fram till
Svar på tråden Traderatråden nr 16