Inlägg från: MrsMumrik |Visa alla inlägg
  • MrsMumrik

järfällatråden 9

LillaT - låter bra!

Lillgrodan - tack för idag!

I dag har Selma skypat med sin mormor! Så fascinerande! När mormor ropar på henne så ler hon och tittar på skärmen och svarar... Hjärta

• MrsMumrik

1975 - vi ska dit idag på mammagrupp och sen vaccination... lite orolig för jag är så galet spruträdd! Hur går det med magen?

Dags för en fika snart tjejer! Hur ser IKEA lunch ut för er nästa vecka?

IKEA lunch/fika onsdag 26:e?

• MrsMumrik

Steffi - blev det något nytt bestämt efter att jag gick idag?

Ang. IKEA dejten. Skulle det funka att flytta den till torsdag 27/7? Verkar som jag är dubbelbokad på onsdag...

IKEA lunch torsdag 27/7
    Mumriksfru

• MrsMumrik

Malifa - välkommen! Jag bor i Själby/Barkarby (lite mittemellan) och har en dotter på snart 6 månader.

Funkade det att byta IKEA dejten till torsdag? Det passade Flingan bättre också.

IKEA lunch torsdag 27/7
    Mumriksfru
    Flingan

• MrsMumrik
    Steffi17 skrev 2011-01-20 11:59:45 följande:
    mumriksfru: vad roligt, du skrev selmas föddelsedag för IKEA lunchGlad tänker ni firar så? men det blir iaf hennes halvårsdag - också stort!!
    Haha... ja, där ser man! Menar såklart 27/1 Ja, visst känns det galet! Tänk att de små redan är 6 månader gamla! Vi var ju och vaccinerade igår och då vägde hon 7100 gram. Stora tjejen! Hjärta
  • MrsMumrik

Lillgrodan - det kommer att gå jättebra! Ha en mysig romantisk kväll!

Trevlig helg på er alla!

• MrsMumrik

Välkommen tillbaka Flingan! We missed you! Japp IKEA dejt på torsdag.

IKEA lunch torsdag 27/1 - tid 11:30?
    Mumriksfru
    Flingan
    ev. Steffi
    LillaBebban (självklart är det ok)
    Lillgrodans mamma
    Rut

• MrsMumrik

Flingan - vad skönt att det gick bra hos din bror!

Vi har haft storstädning i helgen. Har äntligen plockan upp alla julklappar och sorterat kläder och städat undan julen och en massa annat. Lyckades sälja vår Seat också igår - på 15 min efter vi lagt upp annonsen! Känns jätteskönt. Idag blir det stora mail och ring dagen i stället. Har ungefär en miljard människor och instanser att maila och ringa och skicka papper till och avsluta försäkringar etc. etc. Ibland känns det som det är ett heltidsjobb att sköta familjens ekonomi och pappershantering

Svar på tråden järfällatråden 9