järfällatråden 9
Får man hoppa med i tråden? Jag är mamma till Theo född 061202 och bor i viksjö. Själv är jag född 72. Skulle vara jätte kul och få lite flera kontakter här i järfälla då Theos och mina kompisar bor så långt härifrån.
LillaT: Tufft med barnkalas men vad kul att Idun uppskattade det.
Flingan: Hoppas det går bra på AC och håller tummarna för att ni ska få IBT.
Jobbigt tänder med hoppas de ploppar upp snabbt nu. Rebecka höll oxå låda inatt, sparkade av sig täcket hela tiden och lät, helt omöjligt att sova, så nu är man lagom mör iskallen och samtidigt har jag massor att läsa...
hm känner oxå att jag måste börja kolla upp träningen fsk, tänkte dock vänta tills jag vet hur det blir med AC så att jag vet hur träningen kommer att bli.
Vi har ju en massa saker vi behöver träna på, så jag vet inte riktigt vart vi ska börja.
Vad tufft det är att man ska behöva kräva allting själv, vad händer med de barn som inte har föräldrar som orkar engagera sig... Men det är bra Elin ladda upp ordentligt nu och stå på dig.
Flingan: Grattis hoppas du har en hel bra dag!!!
Hoppas alla mår bra! Vilken underbar solig helg vi har haft. Vi skruvade upp en gunga till Sebastian på altanen, grillade massor, satt ute och åt glass igår i solen. Helt underbart! Längtar verkligen till våren
Nu är det exakt en månad kvar till BF men jag kände hur bebisen sjönk ner flera cm igårkväll. Fast magen sjönk redan för flera veckor sen när hon fixerade sig. Sen har jag har fått diabetes
Måste ta insulinsprutor i magen och mäta blodsockret före och efter varje måltid men det går tydligen över efter graviditeten. Känns inte alls kul för det finns inte så mycket hud på magen just nu att ta tag i så det gör rätt ont att sticka sig själv.... ska på UL imorgon och träffa en läkare på Danderyd. Får se vad de säger då.
Vi har fortfarande inte lyckats komma överens ang. namn till bebisen, det är en flicka (om inte bm såg fel) och det namn som jag vill ha är Andrea men min man vill hellre ha Stephanie. Tycker det är mycket lättare med pojknamn. Vårt förstahandsval, Ella, fick vi ta bort eftersom det är så uttjatat. Varannan liten tjej som är född efter 2008 verkar heta det
Snart får jag förhoppningsvis promenera med er!
BT: vad jobbigt med fogarna, karpaltunnel och huvudvärk och att det kommit så tidigt också, hade du så ide förra graviditeterna också ? har ju hört nåt om att det blir värre för varje gång eftersom kroppen anpassar sig fortare till graviditeten.
Matglad: Härligt att höra att ni hade det bra