järfällatråden 9
nej vad hemskt Elin, hon har tur som har dig din syster alltså.
nej vad hemskt Elin, hon har tur som har dig din syster alltså.
Flingan: Härligt att ni fått dagisplats och grattis till VB.
Annika: Nej vad trist så som du har kämpat för det där jobbet, men jag hoppas det går bra på intervjun.
Mumrik: Håller tummarna.
BT: Usch stackare, hoppas det blir bättre snart.
flingan: Bravo Agnes.
LillaT: ska ni resa bort ?
Härligt är nu ledig en hel vecka, eller ledig och ledig behöver ialla fall inte ta mig till nån föreläsning.
Det verkar gå mycket sjukdomar just nu, Rebecka har lunginflammation och ska äta antibiotika i tiodagar..men det märks redan efter fyra doser att hon mår bättre.
Tränar ni nåt inför loppet ?
Tänkte att man skulle kunna springa tillsammans nångång ?
Jag ska illafall ut en sväng imorgon, så hojta om det är nån som vill med ?
Mumrik: nej vad trist att hon inte fått plats, tyvärr är det är rätt vanligt att man inte får plats med första barnet, det fick inte vi heller när vi bodde i Jakan. Men förstår att du är chockad. Kolla upp dagmammorna i viksjö som flingan skrev kan ju vara en mjukstart om inte annars barnen är ju i lite mindre grupp där.
Välkommen honeypuffs !!
Flingan: vad duktig du är, som fixar.
flingan leta efter rabattkoder tex genom coop, ica, de brukar ofta ha lite rabatt på kryssning
Karin fy hoppas verkligen inte att du ska få havandeskapsförgiftning, men skönt att de kollar upp dig ordentligt, se bara till att söka hjälp i tid om du känner dig osäker, dvs det inte alltid så tydligt att man börjar bli dålig.
Vad kul med lunchdate hänger gärna på då, har påsklov.
19/4 Lunch
Filngan+Agnes
Mumrik+Selma
Utteröga
BT+barn?
Tip+Rebecka
Judit+Theodore
Vart vill ni gå och luncha och när ?
Annars skulle jag kunna tänka mig picknick inån park? det kan ju vara svårt att få in alla barnvagnar ?
flingan Ikea blir bra, kan ju vara kul att kolla runt oxå
Rutan:var kexen god ? lägg gärna ut receptet