järfällatråden 9
tip: Ja, just det - den där barnläkaren känner jag igen att han finns. Fast jag tror jag bara har testat att nå honom en gång när Uma var mindre. Får du inte snitt-tid förrän i slutet av månaden? Hoppas du mår så bra du bara kan.
Elin: Jag lovar, jag ska andas. Har bara så mycket i huvudet och hemmet ser ut som hejkopejko, hon med femman ska se vår lägenhet samtidigt som jag ser hennes när det nu blir av och vi ska ha gäster på lördag. Puh. Det finns ALLTID saker som ligger efter hemma och en del är svårare att ignorera.
Du är duktig du som bakar och fixar presenter, jag skämdes som inte hade sommar-presenter till pedagogerna förra sommaren men nu har jag ju två avdelningar á 3 pedagoger så det blir 6 presenter in alles i så fall. Min väninna som har barn på samma avdelningar köpte fina tvålar förra sommaren, tror jag att det var. Tål att kluras lite på.
Jag har typ inget att göra, min höggravida handledare är inte här, min chef sitter med revisorn, jag försöker gå igenom mina anteckningar och söka information på egen hand men det är inte så lätt. Och jag är såååå seg. Åt gott lammfärsspett med tzatsiki och bulgur till lunch, avslutade dumdristigt nog med kaffe. Springer på toa hela tiden. ;-9 Ska nog dricka lite vatten nu.... Usch, nu svamlar jag igen.