Hej på er!
Tittar in en sväng från landet, Här har vi det bra... barnen i allfall, Gustav är lycklig som får leka på studsmattan och blåsa såpbubblor och leka med kusinerna.... men jag vet inte hur jag ska stå ut hela helgen.... vi skördar iaf bär och grönsaker, vilket är härligt men trist på samma gång... men god saft har mamma kokat iaf!
Måste också göra ett inlägg om det här med att gå hemma, jag är grymt imponerad av er som gått hemma så länge utan att bli tokiga! När jag var hemma med G i 7 månader, höll jag på att bli tokig! Jag fick dock mycket skit från omvärlden när jag var öppen med det, så jag har nästan slutat säga det till folk, att vara mammaledig är klart överreklamerat tycker jag. Nu när jag ska vara hemma ett helt år, vet jag knappt hur det ska gå, men har iaf anmält mig till en kurs under hösten. Jag tror att om fler var öppna med att det faktiskt också kan vara tråkigt och jkobbig att vara hemma, så skulle det dåliga samvetet för oss när vi känner det, bli mindre.... försåtr ni vad jag menar?