Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Jo, vi har intyg från både logopeden och psykologen på att han absolut behöver gå 30 timmar i veckan. Jag försökte ringa och prata med den som är ansvarig på kommunen men se det fick man inte! Surkärringen i växeln ville inte säga ngt alls, men tillslut fick jag iaf ur henne VEM som är ansvarig och att hon är på semester till den 8:e så jag skickar brevet och intyget till henne och så kan jag ringa nästa vecka...

Pratade du med ngn på kommunen? Blev du ifrågasatt?

• flingansnö

LillaT: Vad duktig I är!! Härligt!   Vi kommer att ha dopet den 26, blev Maria Kyrkan, ville ha Viksö egentligen men det var fullt fram till 30 oktober.... I järfälla kyrka kunde vi få tidigare men då fick vi dela dop med ngn annan och det ville vi INTE.

• flingansnö

Marina: Då var det säkert en sommravikarie som jag fick prata med. Ska skicka brevet i morgon, mange ska få läsa och skriva på och så måste vi kopiera intygen.

mumriksfru: Du får ställa ditt barn i kö till vilken förskola du vill, du får ställa det i kö så fort det är fött, vilket påminner mig om att jag ska ställa Agnes i kö NU!

stora syster: Nej det är kommunen som tar det beslutet....

• flingansnö

Marina: Ja just ja! Syskonförturen hade jag glömt!

Mirjam: Ja visst ja... hur kunde ja glömma pride ??? :-O

Men du, jag åker tilllandet på onsdag och kommer hem på söndag, där ska jag ta med mig ltie grejjer hem, kläder och annat, så kan vi ses i nästa vecka istället? Typ måndag em? då är G hos farmor och farfar.

• flingansnö

syster: Nej de har ändrat den regeln nu.

utteröga: Jag ska ha det i åtanke. Ska fixa så fort jag kan.

• flingansnö

Mirjam: På tisdag börjar G på fsk igen, så den dagen måste jag vika åt att vara med honom där ifall det behövs. Onsdag em? Kan du då?

• flingansnö

Hej!

Vill bara berätta att jag sprang på Anne i centrum! Hon har fått en flicka, för tre veckor sedan ungefär, men legat inne på sjukhuset sedan dess, hon hade förlorat mycket blod och var fortfarande jättesvullen över magen... (jag trodde hon var gravid fortfarande.... piiiiiinsamt....)  Men hon mår iaf bra nu, men är trött och har inte direkt tid för datorn....

• flingansnö

Lillapindi: Vad härligt det är att se dem där inne eller hur? Ska gå in och kolla på bilderna.

JAg ska försöka städa idag, Tänkte att det skulle bli en trevlig överaskning till Magnus när han kommer hem i kväll.... Han ska på fotboll och jag och barnen åker till landet ikväll. Vi ska börja årets stora skörd av bönor, rödbetor, hallon, vinbär och allt annat som barnen ordlat! Det är såååå underbart!!!

• flingansnö

syster: Kramar till dig!!! Försök att hitta tid när du får göra ngt som du mår bra av... andas....

utteröga: Det låter väl som en toppenpresent!! Romantisk och fin. (om de har en trädgård förstås....)

• flingansnö

LillaT: Sotora Killen! Agnes väger 6040g nu

Svar på tråden järfällatråden 9