järfällatråden 9
LillaT: Jag kommer gärna. 10 funkar för mig, då hinner jag handla lite efter att jag lämat G på fsk.
LillaT: Jag kommer gärna. 10 funkar för mig, då hinner jag handla lite efter att jag lämat G på fsk.
Jag har föresten en stor kasse med kläder som jag tänkt lämna in till försäljbing, om ni vill kan jag ta den med mig så kan ni få titta om det är ngt ni skulle vilja ha. Det är mest stl 62 och 68.
lillaT: det gör inget för mig att du är lite snorig! Vi klarar oss nog!
Mumrik: Jag tar med mig påsen med kläder så kan du kolla lite i en, om du hittar ngt så kan du kköpa det, resten lämnar jag in till försäljning.
jag tar med mig bumbon så får ni titta på den och Tor kan provsitta!
Ikväll ska jag köpa en hoppgunga til Agnes. hittade en på blocket som finns i viksjö!
Marina: Jag tittar gärna igenom kläderna, Agnes växer så det knakar! hon har stl 74 på det mesta nu :-O
Utteröga: Vad bra at du hittat en vagn sm du är nöjd med!
Varför vill inte Uma gå på dansen? Och hoppas att grödorna är ätbara!
Nu ska jag återgå till tentapluggandet.... i morgon är det dags..... hur skka det gå? Ska det bli tredje gången gillt? Eller egentligen andra, första gången skrev jag inte ens tentan så det borde inte räknas eller hur ?
Tack Therese! jag kommer att behöva alla lycka till jag kan få...... Tar med mig fåret också så kan du få testa, det är helt otroligt att det gör Agnes så lugn!
LÅter skönt att vara ute hela dagen, jag sitter här och svettas i biblioteket, det är vackert med stora glasväggar, men när solen ligger på blir det vaaaarmt.
Hittade en sida på nätet där man kan öva på precis det jag behöver va på, gjorde först enkla meningar och klarade det galant, men sedan gick jag på de komplexa meningarna och då fattar jag åerigen ingenting..... suck..... bara att fortsätta träna.... bra sida iallafall...
Agnes ska inte vara med i morgon, det vågr jag inte, hon får vara med farmor och farfar. De ska nog ha båda barnen i morgon, för jag vetinte om Gustav pallar en dag på fsk i morgon, vi får se hur det har gått idag.
Nu sitter jag och äter frukost.... ska gå om en stund..... är nervös....
Tentan består av 7 stora delar, och av dem är jag rätt säker på 5, 1 tror jag att kanske klarar och en är jag helt ute och cyklar på.... sen är det tre mindre delar och av dem är jag säker på 1 och osäker på två.... detborde väl funka??!! Åhhhhhh jag vill så gärna klara detta nu!
Puh! Nu är jag klar med tentan..... Det gick bättre än förra gången, men om det räcker hela vägen.... det återstår att se, jag är inte alltför hoppfull, men inte heller helt säker på att det inte gått vägen.... Det var sju delar och om jag har fattat rätt på de delar jag tror att jag kunde så borde det gå vägen, två delar fick jag dock gissa hejvillt på, och det var ganska stora delar..... vi får väl se.... På onsdag börjar nästa kurs....
Ja, Aquaria är som ett stort akvarium med regnskog och grejjer på djurgården, det är helt underbart!!
Och Therese, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
Bm: Jag kan tyvär inte på fredag
Vore kul att ses dock, kanske nästa vecka? Hur mår du? och hur är det med lilla pyret i magen?
Puh, nu är jag hemma, trött som bara den...... soooooova nu.....
BM: Jag ska kolla kalendern i morgon, uppdaterar då.
LillaT: Tack sjlv!
mumrik och lillaT: Vad sägs om promme på torsdag förmiddag? Vi skulle väl ändå ses då?
Kan vi inte ses vid Ikea parkeringen istället? Då kan vi går runt outlet och bakomm Ikea och ner vid säbygård. Så kan vi avsluta med kaffe på ikea! För mig passar också strax efter nio bra, efter lämningen.
Therese: Stackare!! Fy för att vara vaken mitt i natten!!
mumrik: Tack för hjälpen!
Nu funkar internet igen!!! JAAAA!! Trodde jag skulle krevera igår utan internet!
Nu strax åka till fskola och sedan promme!