järfällatråden 9
1975: Där går mina brorsbarn, om jag inte minns helt fel. De är nöjda.
1975: Där går mina brorsbarn, om jag inte minns helt fel. De är nöjda.
1975: Områdena där ute är supermysiga. Brorsan har sin tredje adress därute nu. Först Biskop Brasks väg, sedan Björnstiernas väg och nu en tvärgata till den. Skönt att få större också. Vi har ett rum "över" för tillfället...
flingan: Då får jag kväljningar. Jag är en sån som skrapar bort all grädde på semlan och även prinsesstårtan... Men tack ändå.
flingan: Härligt att man får en komplimang med baktankar. Inte. Stackare.
primavilma: Skönt att ni fick hjälp. Vi var iväg några gånger med Vincent när han var omkring nio månader innan de konstaterade förkylningsastma, så ni fick snabb och bra hjälp. Hoppas hon blir bättre snarast.
Jag är ett mensmonster som har ett liv som inte är kompatibelt med att hitta på dieter, också. Ska bara äta lite bättre. Det har jag insett nu när jag har bläddrat i böcker om GI och hemsidor om LCHF. Gud vad god min frukostmacka med surdeg och philiadelphia var...
Vårruset låter roligt, men jag är inte särskilt aktiv och vet inte när jag hinner komma ikapp. Vi gjorde gruppanmälan en gång och då gick jag och en vän medan de andra joggade/sprang. Hehe. Gå/promenera - det kan jag göra i timmar.
flingan: Kram till dig. Känner igen det där. Känslan av instängdhet och så blir det bara tomt och konstigt när man får en lucka. Skönt att du fick komma iväg och semla till lunch låter mums!
Jag servar två barn här hemma idag. Uma ser ut som ett spöke och har fortfarande feber. Vincent har ingen feber men har varit så gnällig sedan igår när han kom hem, dreglar något kopiöst och har skrik-vaknat ett antal gånger i natt. Tjoho!
Grattis till en liten Theodore!
Ha en fin kväll flingan!