Inlägg från: BackinBlack |Visa alla inlägg
  • BackinBlack

järfällatråden 9

Flingan: Kram till dig! Härligt att ni hade en bra kväll tillsammans du och Magnus.

Lilla T: Hur är det med ryggen nu? Jag tror inte jag anmäler mig till något nu. Känns som om det är mycket i huvudet. Och jag tror att det blir två grupper då så då måste vi hitta fler mammor.

Nu ska jag jobba vidare i högarna. Har inte varit på jobbet på en vecka och nu är två lediga också. Fullt ös!

Mamma till Uma 060316 och Vincent 081209
  • BackinBlack

flingan: Nej, hoppas att det inte är RS. Kram till dig.

• BackinBlack

1975: Ja, njut nu. Ordentligt. Åh, så mysigt.

flingan: Skönt att G är bättre och ska till fsk imorgon.

Jag ska äntligen UT med min sambo ikväll. Tre år sedan sist. Om nu bara inte förskolan ringer och säger att något av barnen är dåligt. *peppar,peppar*

• BackinBlack

flingan: Ah, jag såg nu på FB att han var på fsk idag. Härligt. Vi ska äta något gott och sedan se Romeo & Julia. Det ska bli kul. Vågar bara inte tro det förrän vi sitter på restaurangen. Eller stänger av mobilerna på teatern.

Själv äter jag som en häst. Ständigt hungrig. Magproblem? Vet inte jag. Åt kycklinglår med en halv avocado, keso och körsbärstomater och nu har jag redan öppnat min minimellan-påse. Har varit såhär i tre dagar nu.

• BackinBlack
    flingansnö skrev 2011-03-03 13:56:18 följande:
    på smällen?!
    Hahaha. I wish! Det vågar jag inte hoppas på, faktiskt, även om det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse.
  • BackinBlack
    flingansnö skrev 2011-03-07 09:53:03 följande:
    just ja, glömde ju bort att berätta att Gustav lärde sig att hoppa jämfota i helgen!!!! Det är stort!
    Underbart!
  • BackinBlack

Grattis Idun på hennes dag!

Scruffy: Min yngsta på 2 år och 3 månader hade något liknande för ett par veckor sedan. Han spydde två gånger på natten, hade lite hosta och gjorde en rejält lös blöja. Sedan inget mer. Ingen av oss andra blev dålig. De sa på förskolan att både vanlig influensa och maginfluensa verkar gå runt runt och aldrig försvinner helt, men jag vet inte om det var det.

Nu ska jag pinna på, väntar på kaffe, ska göra statistik och sedan in på möte.

• BackinBlack

God morgon! Ingen här på ett tag? Allt väl med alla? Eller är alla hemma och surar för det tråkiga vädret (även om jag hade vårkänslor på stan igår på lunchen i solen).

Jag ska på intervju här vid lunch, spännande. Gjorde lite tester igår kväll som jag hoppas utföll bra. Har fått ett annat erbjudande om en eventuell tjänst som då blir fast vilket är lockande. Vi får se.

Hoppas ni får en finfin helg och att solen hittar tillbaka till oss!

Kram

• BackinBlack

Lillapindi: Inga bebisar här heller, har en på drygt 2 år och en på 5 år. Men jag var en del på ÖF i Barkarby när de var små, var med på sångsamling där hos Rosa och pratade och gjorde fotavtryck och tröjtryck bland annat.

• BackinBlack
    lillapindi skrev 2011-03-24 15:50:10 följande:
    Åhhh så roligt! :)

Vi ska göra avtryck här hemma  nån dag, hoppas i helgen! :)
    Det blir en utmaning att kunna göra det på hans händer, då han alltid viftar och suger och så på händern hehe...Får kanske göra det när han sover hehe
Svar på tråden järfällatråden 9