Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

fru johansson: Välkommen tillbaka! vad roligt att ni gift er!

Syster: Jag har inte hämtat ut tentan än, så jag vet inte vad det var, men antingen så ligger jag precis på gränsen, eller så är det ngtsm jag totalt har missuppfattat. Som förra gången....   Jag ska iaf hämta ut den så fort jagkan och sedan boka tid i skolans studieverkstad så att jag kan få hjälp... måste ju klara omtentan.... hoppar av pågåendel litteraturkurs och tar nästa istället.... suck....  Men detär bara att resa sig igen...

Marina: Grattis på födelsedagen! Hurra! Hoppas att du blir ordentligt uppvaktad!

Syster (igen) Hoppas att tandläkeraen går bra, och att du beställt rätt soffa!

• flingansnö
    Frujohansson skrev 2010-10-11 11:51:31 följande:
    Inte gifta än....
    Trodde det bara eftersom du kallar dig fruJohansson... my misstake...
  • flingansnö
    Frujohansson skrev 2010-10-11 13:41:28 följande:
    Info från fel håll kanske Flört
    Nej det tror jag inte, jag utgick bara från ditt nickname här på fl.
  • flingansnö
    Frujohansson skrev 2010-10-11 14:35:26 följande:
    Ok..annars då? rullar på med bebis, barn o allt?
    japp! Rullar på! Full fart!
  • flingansnö

Utteröga: Det är helt galet!!! Vad sa hyresgästföreningen? Och vad säger järällahus?

• flingansnö

Hoppas att du får tag på henne i morgon!

JAg har suttit och försökt förstå det jag inte klarade på tentan nu ett bra tag och tilslut bröt jag ihop och började gråta... har nu tröstat mig med att shoppa barnkläder till Agnes....

• flingansnö

Är det ngn av er som varit på öppna mottagningen på bvc?

• flingansnö

Jo, det står att de har öppenmottagning på deras hemsida, tänkte att jag skulle gå dit på torsdag och låta dem kolla på Agnes svarta fläck i huvudet....

Hörni, vad sägs om att dra igång en bokklubb? Vi kan läsa en bok i månaden och så träffas vi och pratar om den. VI turas om att välja bok.

• flingansnö

Nu måste ni råda mig.... jag är sååååååå rådvill just nu

Vi har blivit bjudna på bröllop i Boden i januari. Det är jättekul och såklart ska vi åka. Vi ska lämna barnen hemma.

Det finns två alternativ och jag kan bara inte välja

Alt1: Flyg upp fredagen den 14:e, ha en lugn morgon och förmiddag den 15:e. Bröllpet är den 15:e kl 15. Flyg hem den 16:e

Alt2: Flyg upp den 15:e. Planet landar kvart i tolv och vi är vid hotellet vid ett tiden ungefär. Det tar ca fem minuter att gå från hotellet till kyrkan, så vi skulle ha två timmar på oss att fixa oss.

Vad tycker ni? Ta det lugnt MEN vara borta från Agnes i två nätter, eller stressa och bara vara borta från henne i en natt?

Svar på tråden järfällatråden 9