Knubbe12 skrev 2010-07-18 22:26:41 följande:
Oj, vad du är duktig! Hur länge har du/ni ätit GI? Jag körde på med det för något år sedan och gick ner som tusan. Äter sambon/maken också GI? Problemet för mig är att jag bara vill ha bort fläskmagen, inget annat. Tyvärr tycks det vara det allra svåraste att få bukt med... Vad innebär en "powerwalk"? Är det att man får upp pulsen till en viss nivå? Min kondis är ingen höjdare heller. Spelade fotboll med sonen och hans kompisar, och fast jag sprang allt jag orkade så blev jag spöad av i alla fall två nioåringar

Blä...
Cykel är ju kanon, men då jag fått problem med svanskotan vågar jag inte cykla så mycket längre. Har börjat springa istället och det fungerar bra än så länge, men jag orkar inte mer än ca 2 km utan att stanna. Usch, vad jag känner mig usel och otränad...
Vad tyckte du om "Shutter Island"? Visst läste du boken innan du såg filmen?
Klart jag läste boken först...läste förra veckan o såg filmen igår...Emil vaknade i förrgår så vi fick avbryta. Filmen var bra, men boken var bättre, så som det oftast är :) Men "Shutter Island" var inte som jag trodde...mer säger jag inte ifall ni inte sett den
Det blir 4:e veckan vi går in i idag. Att jag gått ner så mycket har nog att göra med att det fanns att ta av

Går ju upp så mycket när jag är gravid :) 30 med första o med Emil "bara" 25
Nu har jag minst 10 kilo kvar innan jag är nöjd...Vi får se hur länge det blir GI...men hittills är jag o sambon (som jag tvingade med

) jättenöjda med GI kosten...Allt vi har ätit har varit jättegott t.o.m. våran 5åring har gjort tummen upp för det mesta, men iofs så älskar han allt som har med grönsaker att göra, så GI passar honom perfekt. Han blir sur om han inte får grönsaker

Hoppas Emil blir likadan...
Jag har ingen egen cykel, så jag har lånat gubbens och det funkar men inte mer... får så ont i sittbenet (läs "muffen") av den

Sadeln är ju stenhård...måste skaffa en egen med extra mjukm sadel
Springa skulle jag aldrig orka... så jag tycker du jätteduktig
Testa att kör intervaller ist om du tycker det är jobbigt... Det ger som tusan säger min gubbe... Han är ju fotbollstränare och kör det mycket på träningarna med grabbarna. Hade ett program förut...ska kika senare så kanske jag kan länka den till dig
Powerwalk = Gå fort som f-n och slänga med armarna typ... ungefär som om du hade stavar fast utan *skratt* Hoppas du förstod