MammaAlex skrev 2010-07-08 19:10:44 följande:
Så duktig Loke är på att gå! Har ju gått snabbt för honom att lära sig î—
Här har jag en påg som varit helt märklig nu två dagar. Sov till 9 i tisdags o sov sen bara 30 mins på dan. Sen vakna han kl 5 i går morse. Jag var uppe till kvart över 6 när maken gick upp o gick då o la mig o vilade en stund. När han skulle köra kom han in o la Alex hos mig som då somnade o vi sov till kvart över 9. Sen sov han bara 45 mins på dan igår. Ville inte somna förrän 9 igår kväll ova sen vaken mellan halv 3 och halv 4 inatt. Så imorse väckte jag honom kl 8 o lyckades få honom att sova 1,5 timme på dan. Håll tummarna för att natten bli bra! î€
I morgon ska vi fira min faster som fyller 70. Alla pappas syskon kommer dit och förhoppningsvis många kusiner så det ska bli kul.
Tråkigt att BVC säger så om Saga. Men som de andra sagt det ändrar sig säkert nu när hon börjar röra sig mer. Här går det inte att mata tills han blir nöjd. Han blir alltid förkrossad när maten är slut î„… har testat att öka mängden markant men det gör ingen skillnad. Bland annat får han numera dubbelt så mycket kvällsmat som han fick innan.
Oj, hoppas han sover bra nu då! Har ni testat med öppet fönster och fläkt? Loke började sova bra igen när vi fixade fläkt till honom. *peppar peppar* Han sover även på dagen nu vilket han vägrade ett tag.
Jag tycker att det har gått skitfort för Loke att börja gå ordentligt! Nu går han nästan hela tiden, fast fortfarande helst mellan saker. Det är superläskigt eftersom han fortfarande ramlar ofta. Ramla in i bordet sist var inte så skönt!
Måste bara säga igen att jag tycker att Åsa ska skita i BVC. De är inga gudar! Det är vanliga dödliga och ibland jäkligt klantiga människor som har alldeles för många personliga åsikter. Hon kommer absolut att stanna i vikten nu när hon kryper och tänk sen när hon börjar springa.
Sjätte tanden har tittat fram märkte jag idag. Hoppas det pausar nu, som jag sagt länge. Suck! Man klarar sig väl bra i livet med bara sex tänder?