Idag for jag och ungarna 7 mil enkel resa till Norrköping för att lämna in min Wiibräda på service. Lyckliga jag fick dock veta att dom byter ut den direkt mot en ny, så det var ju superskönt!
Sen bytte vi ett par byxor som jag köpte till Tage och som visade sig vara felsydda i fodret så dom gick inte att få på, och sen gick vi runt i köpcentret lite. Hade gärna varit där längre, men på vägen dit tog jag en halstablett som gav mig halsbränna... Så efter ett tag köpte jag en bulle till Ted och en macka till mig och så satte vi oss och for hem igen! Mysigt att få komma ut lite iaf!! Och mackan hjälpte med, och väl hemma tog jag samarin och då gick det nästan över. Dock har jag halsontet kvar..
Hoppas att natten blir ok.
Ringde sjukvårdsupplysningen, eftersom det verkar som att jag får halsbrännan tillbaka varenda dag som jag tar omeprazolen istället för losec. Det ska ju vara samma sak. Jaja, iaf så visade det sig att det är finare korn i losec, varför tex losec alltid måste ges till bebisar, för inget annat verkar på dom. Så troligtvis så är det detsamma med mig att jag är så känslig mot det där att det grövre medlet inte tas upp! Gud så sjukt! jaja, men då får jag ju se till att få losec på recept iaf så ska det ju bli billigare! Bra att få veta att det KAN finnas en anledning och att jag inte bara är dum i huvet. Får till att använda losec nu då och hoppas att det hjälper!
har fått tränat 34 minuter wii fit plus på brädan också
Trots 2 ungar i samma rum!!! Och jag delejtade min gamla gubbe och gjorde en ny och vägde in , och nu stämmer vikten och min balans var mycket bättre på den här brädan, så troligtvis var det väl nån sensor trasig! Nån mer som har wii fit plus som är sugen på en utmaning av nåt slag?