lille08 skrev 2010-10-18 23:27:00 följande:
Carina: Vad gullig du är! Nä, det går ju inte bara ge upp. Det vet jag. Men frågan är hur mycket man egentligen orkar?!

Jag vet att jag inte kommer leva tills jag är 100. Kanske inte lever ett enda helt år till. Då vill jag att tiden som är kvar är så bra den kan vara! Därför känns det så himla jobbigt med fler tuffa behandlingar, hemska sjukhusbesök och allt det där. Vill så gärna ha ett helt vanligt liv utan allt det där.
Men en positiv grej i eländet är att det onda i min axel har blivit BÄTTRE de senaste dagarna! Visserligen vet jag ju att det finns cancer där också, men det känns skönt när det inte gör sådär himla ont. Däremot har jag ont i några revben. Kan knappt djupandas för det känns som revbenen ska gå av. Har även haft nån konstig huvudvärk de senaste dagarna. Hoppas på att det är för att jag är lite förkyld. Något annat får det inte vara.
Hjärtat fan alltså jag vill att allt ska försvinna från dig och du får elva livet som alla andra och njuta av livet och se ljuset och njuta med din familje och inte behövatänka på canser och allt