• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • RosaNapp

Linn78: vet inte, han klagade på ont i magen när han var i sängen, men satt han i soffan hade han inte ont, enligt egen utsago.

Är tydligen en läcka någonstans så hela området här är utan vatten. Hoppas dom fixar det snart bara.

Finns väl många fina pojknamn på spanska, men är det dom enda han är intresserad av?

• 3 barns mamma84

Hemma idag massa värkar i natt och dålig i magen höl på att spy flera ggr och misstänkte blod i avföringen
    Pojken i magen har varit oxå uppe hela natten och inte kunnat sova lilla vännen o nu sover han o jag vågar inte äta utan är jätte yr i huvet och dricker te

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • sthlmstjejen

Rosa: Mår A bättre nu? Hade L också nåt med magen? På barnens dagis har det gått magsjuka men mina barn har klarat sig hittills iaf!

linn: Det var inte så fina spanska namn, finns väl andra mkt finare? Men det kanske inte din man tycker? Marco är ju från Serbien så M fick heta ett serbiskt namn i andra namn, kanske ni kan göra så?

Saliva: Lycka till på TUL!

• 3 barns mamma84
    Saliva123 skrev 2010-10-25 08:58:38 följande:
    God morgon!

Idag ska jag på TUL, kolla moderkakans placering (låg lågt i framkant på RUL) och se hur lillfisen har det där inne med tanke på mitt blodtryck. Lite nervös... 
    Lycka till på Tul idag{#emotions_dlg.flower}
  • linn78

Rosa: ja just det , hade L varit inne på sjukan för magont också? Vad var det för något han hade/har då?

Axel fick ju ett typiskt svenskt namn med Ivans pappas namn som andra namn (Sebastián), så då tycker Ivan att denne kan få ett spanskt namn och jag kan väl iofs hålla med lite men då får han ju hitta ett fint namn!!!Flört Har ni några förslag?

• 3 barns mamma84
    linn78 skrev 2010-10-25 10:19:24 följande:
    Rosa: ja just det , hade L varit inne på sjukan för magont också? Vad var det för något han hade/har då?

Axel fick ju ett typiskt svenskt namn med Ivans pappas namn som andra namn (Sebastián), så då tycker Ivan att denne kan få ett spanskt namn och jag kan väl iofs hålla med lite men då får han ju hitta ett fint namn!!!Flört Har ni några förslag?
    Du kan ju söka lite namn
    Vad är det du vill ha gammalmodigt vanligt kända namn tråkiga namn roliga namn på hittade namn haha näh fan jag vet inte.

Jag har ju Ebba det fick jag tag från tv då jag var gravid en mamma adopterade en flicka från Kina och jag blev pang förälskad.

Amadeus kom från ingenstans den bara kom upp visste inte häller att Carola hade en son med detta namn

Elias kom sambon på han tycket det var så fint och det var något lätt som danskarna kunde säga haha
  • 3 barns mamma84

Ebba och andra namnen är Maria och Denis'e
    Amadeus och andra namnen är Bastian och ryskåsen (det är ett efternamn) och sen mitt efternamn som han har i sina papper ..
    Elias har inte fått ännu men det kommer

• RosaNapp

L är det väl inte riktigt klart vad som är fel, ont har han och tester har gjorts så det är nog ingen sjuka A smittats av.

Saliva: lycka till idag

Linn78:Juan har jag alltid gillat, men det är kanske inte så pasande med A?

• Saliva123

Linn
    Jag gillar Kun, men det gör sig kanske bäst i ett spansktalande land... Annars gillar jag Julian. Blir fint med både svenskt och spanskt uttal. Aarón är ju också fint i båda länderna... David och Daniel funkar ju i båda... Dante... Edison, Elias, Elmer, Fabian, Felix, Gabriel, Hugo, Isaak, Ian... Gillar Iker!

Detta var kul!

Jack, Leo, Lewis, Luis, Lucas, Mateo, Matías, Oscar, Rubén, Samuel, Simón, Teo, Tristán, Tobías, Víctor, Valentin, Valdemar, Yoel, Zacharías...

Good luck! Inge kul när man tycker så himla olika. Det ska ju ändå kännas bra för båda. Hoppas ni kan landa ihop! 

• Saliva123

Tack för alla lyckosparkar, hör av mig

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11